Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Ida Lundin - 29 juni 2008 20:18


Har jobbat hela dagen (fick jobba över - men det blir fina pengar) och kom hem till en väldigt god middag!

Kebab och strips :D MUMS!


Nu håller gubben på baka en hemmagjord pizza, så jag hoppas köket är helt när han är klar :D haha! Han är bra go denna gubbe! :)


Har varit en sväng till grytan också, de höll på bygga en bro som vart ganska så bra tro ja .. Synd bara att det är så jävla mycket mygg där uppe!

Så jag kan lova er att jag har ett myggbett på vardera skinka - för det kliar som FAN! Men men :D Bara att klia tillbaka!


Imorgon är det sista jobbardagen innan jag får gå på havandeskap, ska bli så himla skönt för kroppen att få vila ut lite nu innan den stora matchen!


Nu ska jag hjälpa gubben lite, är så himlans trött! :/

Sen blir det duschen och sova!


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards