Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Ida Lundin - 10 juni 2008 19:26


Var iväg och kollade på Veronica då hon .. Ja vad säger man ?

Hade balklänningen på sig och de tog en massa kort och så! :P


Efter det så kom mamma och hämtade mig för jag skulle följa med då Nathalie spelade fotbollsmatch som förövrigt slutade 3-0 och de förlorade. Men Nathalie gjorde det jättebra och det var ungefär 2 st på planen som jobbade på riktigt bra!

Så jag förstod att det gick som det gick.

Men det är ju som sagt bara barn, men ska man spela i ett lag TILLSAMMANS så måste man kunna jobba tillsammans och prata och jobba och hjälpa till i laget, faktiskt!


Det var iaf ÖSREGN nere på matchen så nu har jag nyss kommit ur en skapligt varm och skön dusch :D Så nu har man rätt värme i kroppen igen :)


Så nu ska jag äta något.

Men först måste jag mysa lite med Runar som verkligen vill ha mamma-mys nu :) Han kan sitta och kolla på mig hur länge som helst och han är så vacker våran lilla kissebebis !


Gubben kanske kommer hem och äter en sväng också, hoppas hoppas :)


Hejåhå!

Kram <3


Av Ida Lundin - 10 juni 2008 15:20


Ledig idag :D


Så imorse for vi in till stan, jag och gubben, för att äta frukost/lunch på Westerlund´s och gud så gott det var!

Jag åt salladsbuffé och trocca :D

Tobias åt tacobuffé och champis :D


Vart skapligt mätta och glada i magen!


Efter maten så åkt vi och köpte en klänning och body till våran lilla flicka :)

Bodyn som Tobias valde ska med på BB, det ville han absolut!

Det var jättefina kläder iaf och mamma skulle in en sväng sen också :P


Då vi kom hem slängde jag ihop en äppelpaj och den vart jäkligt god den med, så Tobias åkte iväg mätt och belåten på jobbet idag!


Imorgon får Nathalie och Sebastian sommarlov, får se om vi hinner dit och ge dem blomman och det gulliga gosedjuren vi köpte idag till dem :)


Har nyss ätit massa körsbär - MUMMA !

Vart sugen på en cappuccino nu så en sån ska göras nu :)

Kram kram<3





Ovido - Quiz & Flashcards