Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Ida Lundin - 2 juni 2008 13:51


Katterna har levt om hela morgonen .. Eller två av dem, Ragnar och Runar ! De har busat hela morgonen så jag trodde jag skulle bli galen!

Fast de är ju bra söta också men det överväger inte sömn :D


Klev upp iaf och vart assugen på lasagne, tur att jag gjorde mycket igår och inte fryste in allt. Så nu har jag mumsat i mig en hel tallrik med lasagne och coca cola :D haha - perfekt frukost (I know) ;)


Nu tänker jag gå ut och sätta mig i solen tills gubben kommer hem :)
Han har förresten cyklat till jobebt idag - duktig han är!

Ska snart åka iväg och jobba jag med, i denna familj löser vi av varandra i arbetet :P haha! :)


Jag måste ta med mig lite melon ut också :D 


Jaja, ha en fin och solig dag!

Kram <e

Av Ida Lundin - 2 juni 2008 00:51


Är inte trött än ..

Hoppades på att bli riktigt trött efter maten eftersom vi hållt igång hela dagen men ICKE! Fast det känns rejält i ryggen :/


Har nyss ätit lite melon .. Jag menar .. Då man ändå är vaken kan man väl äta något gott ;) Så varför inte melon? :)

Runar kom ju självklart upp i knä då jag åt melonen och skulle smaka ..

Berättade för Jessica och Marie idag att denna katt han äter ALLT !

Så han fick sig en egen melonbit och sen skäppte han en prutt så jag trodde jag skulle svimma! Men fy fasiken vad det stank - han såg för övrigt ganska så nöjd ut :D


Stekte ju fisken som vi fick ikväll också, la den på två hårdbrömackor och lite dill ! Åh vad gott det var/är! Måste fiska mera någon dag framöver :)


Iaf så har jag fått nojja på vatten ?! Som jag aldrig brukar dricka annars ? Det är ju iaf nyttigt om inte annat så det känns bra att läsken kan väljas bort för några dagar framöver :)

Vägde mig igår också - har gått UPP :D haha!

Precis så mycket som jag hade förväntat mig också så det känns väl .. OK :P haha!

Gubben såg mest nöjd ut han med .. Kollade en stund och försökte väl hitta var kilona har satt sig men det syns ju ingenstans förutom (självklart) magen växer och blir stor stor stor :D


Förresten så fick jag nå hormonskåv imorse då jag hade glömt stänga av väckarklockan (var ju ledig idag) så den ringde 05.40 och då skrek jag:

"Jag ska fan aldrig mera skaffa barn så jag hoppas du är nöjd med 1 barn , för flera blir det INTE !"

Då kan man ju undra vad hela det där hade att göra med att väckarklockan ringde?

Jo det har jag funderat över idag och gubben vaknade ju inte ens av att jag satte mig upp och skrek så där...

Jag tro att det bottnar i att jag sover så dåligt och detta var en natt då jag faktiskt fick sova ganska bra och sen ringer klockan ..

Men jag kunde somna om på 5 minuter :)


Nu ska jag iaf lägga mig och sova, börja kännas lite seg nu :D

God natt & Kram kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards