Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Ida Lundin - 21 juni 2008 20:51


Har jobbat hela dagen och det kan jag säga .. KÄNNS !! Kan ju fan knappt gå och jag är på ruskigt dåligt humör! Har så ont i hela kroppen så jag inte vet vart jag ska vända mig :/

Tycker jag har varit så duktig som inte släppt förbi tårarna idag som var nära att komma bra MÅNGA gånger!


For iaf på affären efter jobbet, behövdes handlas lite osv..

När jag kom hem var det en massa slammer och grejer överallt , men va f*n händer tänkte ja..

Gubben hade nästan lagt klart det nya golvet i prinsessans rum :D

Vad go han är gubben!

Jag är bra tacksam över att han är just MIN gubbe :D


Nee nu måste jag fika nå, döhungrig känns det som :P blir nog lite kladdkaka också :P haha!  


Kram !


Av Ida Lundin - 21 juni 2008 00:10


Har glömt att skriva det idag :P

Så.. GLAD MIDSOMMAR :D


Vart iaf en god lunch med mamma och barnen innan jag for och jobbade!

Efter lunchen vart den kladdkaka m. glasyr och grädde! Hur gott som helst!


Efter jag hade slutat åkte jag hem till Sandra och Perra där resten av gänget var och karln min, så vi stannade ett tag till, skjutsade hem Jessica, sen åkte vi hemöver :)


Fick ett glatt besked nu ikväll! Kan säga att det känns som JULAFTON !!!!

Är så lycklig så ingen kan ana det :D

Jippi jippi :D


jaja, nu ska jag fika och slänga mig och gubben i sängen!

Jobbar hela dagen imorgon , första gången på ungefär 8 månader nu som jag ska jobba en så kallad "Delad tur" :) Men det går nog bra, åker hem en sväng i mellan där och pussa på gubben :)


Hejåhå!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards