Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Ida Lundin - 11 juni 2008 22:14


Gick väldigt bra på jobbet ikväll - skönt!


For sedan iväg på affären och köpte lite smått och gott! ;)


Kom hem runt 20.40 och fixade klart katterna för natten och nu har jag legat i soffan sen jag kom hem och just nu kom jag på hur sugen jag var på FIIIIKA!

Var ju några timmar sen jag fikade :P haha!

Sånt får man inte glömma bort!


Våran lilla prinsessa lever om som bara den i magen idag!

Tror att hon tycker det är ganska trångt nu. Är ju bara några veckor kvar nu :)

Nee nu måste jag fika.

Hejdå.

Kram <3

Av Ida Lundin - 11 juni 2008 13:16


Klev upp runt 10.30 idag och gjorde oss klara för Nathalie´s och Sebastian´s skolavslutning!

De sjöng och var så söta så :)

Självklart glömde vi kameran hemma eftersom det vart lite brottomt ;D

Men iaf så tog jag några fina kort på mammas kamera :)


Sen for vi hem till mamma och åt massa tårta och olika bakelser! GOTT!


Nu ska jag följa med mamma på dagis och se hur Joel har det - stora pojken som börjat på dagis och allt funderar jättebra!

Han är så rolig för han har börjat säga LILA , för mamma älskar färgen LILA :) haha!

Sen ska jag åka på jobbet!


Hejåhå!

Kram <3



Ovido - Quiz & Flashcards