Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Ida Lundin - 19 juni 2008 21:06


Vart en snabb middag idag :

Chicken nuggets, fullkornsris, grönsaker, melon och vitlökssås ! Jädrans så gott det vart!


Efter middagen plockade jag bort och sen kom jag på ... Att jag måste baka! :D

Så nu har jag gjort en kladdkaka med en god glasyr ovanpå och vispat ihop grädde :) Ska bara vänta tills kakan har kallnat lite :)

Men den står och ser bra jäkla god ut den med!


Denna lilla prinsessa som har bosatt sig i magen på mig blir nog vräkt snart!
Gubben har precis känt på magen osv.. som han alltid gör.. Hon lever om och trycker ut varande kroppsdel hon har på höger sida och det är så himla obehagligt! Tappar ju näst intill luften för jag är ju inte beredd varje gång hon känner för att ge av såna där karatesparkar!

Jädrans unge :D 

Hoppas hon är lite lugnare när hon väl bestämmer sig för att komma ut för om det är som det är nu .. Blir det inte en sekund vila :)


Nee nu ska jag mysa med gubben, väntar fortfarande på att få smaka kakan :) Har även sovmorgon imorgon - SKÖNT och EFTERLÄNGTAT! Jobbar kvällen imorgon och det räcker gott och väl! För på lördag är det en delad tur :/ och Söndagmorgon :)

Hejåhå!

Kram kram <3

Av Ida Lundin - 19 juni 2008 13:11


En rätt så OK dag - än så länge :)


Slutade 12.00 idag , skyndade mig hem för att slänga mig i duschen och nu har jag precis ätit lunch. Rostbiff , potatissallad och massa sallad :) Var ruskigt gott! Funderar på lite melon nu men jag orkar inte, konstigt nog :D


Nu hoppade precis Runar upp i soffan och sprang förbi mig och sedan drog han på en smäll med tassen i huvudet på Tobbe :D Såg ganska komiskt ut men han är ju kissebebis och har såååå mycket energi! :)

På tal om Runar så sov han hela natten med oss, han älskar att sova med oss i sängen och när jag går upp under nätterna för att gå på toa blir han smått irriterad över att jag väcker honom då jag måste upp ur sängen.. Han kikar lite smått på mig och sen drar han av ett segt "mjaoooou" sen slockarna han igen! :) Det är våran lille prins nu :)


Det är för övrigt ny bebisvecka idag:

Vecka 30+0 (Alltså vecka 31)

När jag jobbar så lever hon om ganska rejält och nu känns sammandragningarna tätare och tätare.

Nu tycker jag att våran prinsessa ska komma ut (vilket jag har tyckt sen dag 1) :D

De som känner mig väl vet även om att jag har väldigt svårt för att vänta på saker.. Om någon berättar att de har en överraskning så blir jag ju tokig! Jag har inget tålamod alls och tycker att jag har väntat nog nu :P

KOM UT  ! :D


Nee nu ska jag kolla på tv och slappa lite.. Ska ju jobba hela helgen - JIPPPPPPPI! :P Aja, det blir fina pengar iaf! :)

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards