Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Fredag, 20 Februari

Av Ida Lundin - 21 februari 2009 00:47


Vilken dag - helt i min smak! :)


Idag skulle jag och Johanna gå en prommis under morgonen men det toksnöade och vi får ta det en annan dag helt enkelt :)

Men jag behövde åka ner till stan och handla lite saker så jag och Julia bestämde träff med Ida och Noah på Westerlund´s!


Vi drog en sväng på stan först, så våra underbara barn fick sova en stund i vagnen!

Vi stack iaf in på lindex och handlade lite åt Noah och Julia.

Så vi kom ut därifrån med ett par byxor var och ett 2-pack strumpor!

Köpte strumpor med halkskydd under, hon får ju inget fäste i golvet då hon springer runt i sin gåstol, så nu kommer hon nöta golvet REJÄLT! ;)


Sen stack vi vidare mot Kappahl, där de fick en body var.

Julia fick en rosa med nå oranga stjärnor på :)


Styrde sedan vagnarna mot "stystemica" och inhandlade lite gröt åt Julia. Som hon för övrigt tyckte supermycket om! :)

Där kom även mamma och mina små syskon fram bakom hyllorna, mamma handlade massa gott till Julia eftersom de har så himla mycket gott där om man jämnför med på andra ställen!


Iaf så stack vi vidare mot Westerlund´s och fikade!

Min mamma och syskon joinade oss!

Joel var riktigt imponerad av Noah och ville hemskt gärna visa sin bil han hade fått! :) Noah fick även smaka lite på den! haha!

Jag tog mig min efterlängtade kaffelatte med vaniljsmak och en schwartsvaldbakelse - MUUUUMS!


Ida och Noah drog sig hemöver och Natta följde med mig för att handla på ICA på Remsle + apoteket en sväng.

Vart en superlyckad dag på stan! Så tack Ida och Noah :)


For och lämnade av Natta och åkte sen hemöver, väckte gubben som vilade och la ner stumpan som sov från 17.30 - 19.00 och sen fick vi väcka henne så hon kunde sova ikväll också.

Vi började med dagens middag då vi lagt ner stumpan.

Ungsstekt potatis&morötter, kycklingfilé och en god hemmagjordsås!

Grönsaker och avocado!


Jädrans vad mätta vi vart!

Som sagt så väckte vi gumman så vi ätit klart och då fick hon bada en sväng. Plaskade på som tusanoch jag avrt dygnbölt och ställde mig själv i duschen sen. Så pappa fixade på med Julia medans jag stod .. Ja - jag vet inte hur länge i duschen .. Så himla skönt!


Gumman somnade igen vid 21.00 och sover som en stock fortfarande, jag och gubben har kollat på 2 filmer. Sista var så himla bra men jag kommer fasiken inte ihåg vad den hette, "twelve and...." något ... Skitbra!

Chips, coca-cola och gotta joinade oss under kvällen också!

Riktigt bra vänner det där! ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen,
Kram!

 
 
Ida

Ida

22 februari 2009 00:21

Tack själv, det var en super dag :D

http://Noahsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards