Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Ida Lundin - 12 februari 2009 22:06


Åh vilken lång dag.

Klev upp klockan 08.00 och 08.15 ringde mamma och hade PANIIIIIK ..

Hon hade dragit åt handbromsen när hon lämnade av barnen på skolan och då fryste den. Man ska ALDRIG dra åt handbromsen i onödan under vintern när det är så här kallt som -30 imorse!

Men gubben som endast hade sovit ca 4-5 timmar klev upp och for iväg och hjälpte henne :)


Iaf så stack jag och mamma ner till BVC för att mäta och väga gumman.

Gick superbra idag och sköterskan tyckte att Julia hade så fina kläder, hon hade sin barbapappa-body som är så söt och hon älskar barbapappa- för hon plockade fram sin almanacka och den var full med alla figurerna på! :)


Sen stack vi på Westerlund´s och köpte med oss 2 räk&ishavsrörabaguetter och 1 rostbiff&potatissallad OCH ett chokladweinerbröd och 2 bakelser!

Vilket kalas!

Så när vi kom hem väckte jag gubben som ställde sig i duschen , jag och mamma plockade fram allt och jädrans vad gott det var!


Jag skjutsade hem min kära mor efter allt bus hon och Julia emellan :)


Jag och gubben tog oss en kopp kaffe och myste i soffan.

Jag kokade även Julias nya tuttar som tyvärr jag glömde bort och det började lukta SATAN , så de hade smällt fast i kastrullen och nog om det :P hehe.


Efter att gubben stack iväg på jobbet så for jag och stumpan iväg på affären och handlade det allra sista inför imorgon!!!


---------> JAG FYLLER 21 ÅR !!!!!!! <-----------

                                &

---------> Gumman blir 6 månader!! <----------


:D


Dagens middag vart iaf en färdig pizza från ICA, någon med köttfärs och jag tyckte inte den var någon höjdare. Fy :P


Iaf så har jag hunnit med att tvätta idag, så skönt & vikt undan all tvätt! :)

Skottade fram brevlådan också, postkillen tyckte inte om att behöva kliva ur bilen :)


Så nu ska jag hänga en till tvätt, äta lite mera chips och invänta gubben :)

Kram!









Ovido - Quiz & Flashcards