Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Ida Lundin - 17 februari 2009 21:22


Jag och gumman klev upp kl 10:00

Skönt att börja kliva upp lite tidigare än vad vi brukar göra, vi hinner göra lite mera under dagen och se dagens ljus :P


Gubben kom hem vid 14.30

Julia blir så himla glad då hon ser pappa, hela hon skiner upp och börjar skrika och skratta!

Idag hade gubben varit och lossa i Sundsvall och skyndat sig in på BIRSTACITY och köpte ett paket åt mig och ett åt gumman..

Varför då??
- Ni förtjänar en överraskning OCH jag älskar er !

Visst är min karl gullig?

JAG OCH JULIA ÄLSKAR HONOM!!!


JAg fick en jättefin huvtröja, han vet att jag älskar dessa tröjor och Julia fick en FischerPrice leksak. En sån där "Pinne" som man kan kasta ringar runt. Ja, jag vet inte hur jag ska förklara det :P

Hon har sprungit runt i sin gåsstol och kastat runt dem iaf , så hon älskade dem :)


Dagens middag vart:

Uppstekt potatis, Makaroner, Köttbullar, Lingonsylt, Brunsås och Majs!

Så himla gott.

Jag åt Makaroner och gubben uppstektpotatis :)


Gubben fot iväg och köpte en stor chokladkaka och ett rör med Pringels åt mig, ja - har man mens så har man vissa behov :D haha!

Han ville nog inte ha en tjurig Ida till kvällskvisten :)


Fick hämta ut mitt paket från Ellos också, nu är det nya gardiner i sovrummet, vardagsrummet, nya dukar till köket och Julia fick sina 2 t-shirts :)


Nu ska jag äta mina varma mackor som gubben kom in med nyss, mumma!

Kram!


Av Ida Lundin - 17 februari 2009 12:49


Jag och stumpan klev upp vid 10.00 för att fika lite frukost båda två :)

Så mysigt att hon vill sitta med oss och kladda och smaska på hennes alldeles egena speciella sätt :)


Gubben kom hem vid 14.00 och vi myste allihop på filten i vardagsrummet, stumpan fick även idag prova gåstolen och hon är riktigt snabb faktiskt!

Helst vill hon gå dit katterna är, så det ser lite roligt ut :D

Hon jagar dem med andra ord!


Dagens middag vart laxfjärilar m. wockisar och grädde, bandpasta och grönsaker! Älskar denna jädrans lax! Skulle kunna äta det varje dag :P 


Gumman fick bada vid 20.00 och somnade strax innan 20.30 - var en väldigt trött stumpa ikväll!

Så jag och gubben slog igång en film och myste med lite chips och coca-cola!

En helt perfekt kväll med andra ord :)

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards