Alla inlägg den 19 februari 2009

<3

Av Ida Lundin - 19 februari 2009 19:44


Jag sket i städningen och tog med mig stumpan ut på en prommis i det fina vädret, dock var det snorikallt ute men jag trivdes de få stunderna solen sken på mig :)

Vi gick på affären och sedan gick vi till julias mormor, 2 morbröder och hennes moster hann inte komma hem innan vi stack hem.

Julia fick lite gokex av sin mormor och hon vart nöjd :)


När vi gick hemöver så somnade Julia på 2 sekunder, då vi kom hem så fortsatte hon sova i vagnen till klockan 15.00 ungefär. Skönt för henne!


Gubben låg och vilade efter jobbet han med så jag satte mig i lugn och ro och drack en kopp kaffe och åt en chokladboll!


Började med maten vid 16.00 och idag åt vi potatisbullar, stekt bacon och lingonsylt!

Ibland blir jag så himla sugen på sån här lite mindre vanlig mat :)


Har hunnit med att vika lite tvätt ikväll iaf! Duktigt :P


Nu ska gumman få bada,

Kram!

Av Ida Lundin - 19 februari 2009 12:24


Jag har gjort något väldigt dumt idag, ångrar mig och har jävligt ont i magen!

Ja, jag beställde tandläkartid idag och jag har då aldrig haft så här ont i magen, nu ska jag gruva mig tills den 28 feb!

Tandläkaren här kör några lördagar framöver och jag fick denna tid, 12.30 tänkte ju fan inte på att gubben fyller år just den dagen heller.
Men det är bara att dra sig dit - fy fan för tandläkare! :/


Nu ska jag städa undan lite och slänga igång en tvättmaskin!

Måste komma på någon middag för dagen också, gubben hade ingen aning om vad vi kunde äta heller - bra stöd där gubben :P haha!


Aja, städa och en kopp kaffe, Hejåhå!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards