Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Ida Lundin - 4 februari 2009 23:03


Denna vecka har gått väldigt fort tycker jag, men det gör inte mig något :P

9 dagar kvar tills jag fyller 21 år nu :D

Ska bli roligt att få bjuda på tårta, gofika + smått och gott! :)


Iaf så klev jag och gumman upp vid 11.00 idag.

Myste i soffan och lekte även på filten!

Våran dotter är så sjukt go! :)


Har inte gjort något speciellt idag heller..

For iväg på affären och handlade lite gott till middagen.


Idag bestod middagen av lasagne (med majs i) supergott - något ni borde prova!! :)


Sedan kom morbror Jocke, så vi slängde ihop lite kaffe, dukade fram mjuk pepparkaka och chokladmazariner - smarrigt!

Fick lite fina bilder på Julia med sin morbror också - fast de finns på bilddagboken :)


Har precis fikat klart nu och ska slänga mig i sängen med gubben innan han somar :)

Hur skönt är det inte att lägga sig nyduschad då?

Superskönt! :)


Kramkram!

Ovido - Quiz & Flashcards