Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Ida Lundin - 1 februari 2009 22:41


Japp, vill ni veta en sak?
Tro det eller ej men gubben bytte bil idag igen - nu är jag så sjukt less på dessa bilar som byts och byts .

Aja, det är en Volvo S70 iaf, mycket fin, silver -99 den också!

Nu ska det tydligen vara dessa bilar på våran gård ett tag.

Tacka gud för att jag och Julia får behålla våran älskade Volvo V70 - så länge han inte rör den är vi nöjda ! Annars kickar vi ut honom :P

THAT´S IT ! :D


Iaf så steg jag och gumman upp vid 13.00 - oooopps :D

Skönt att sova iaf!

Fikade lite och stumpan fick gröt.


Sen började jag och gubben lite smått med middagen , eftersom vi fick fina middagsgäster idag!

Julias pojkvän.. Wilmer, Hanna och Emil ! :)


Vi bjöd dem på ungsstekt potatis och morötter, fransyska, bea, vitlökssås och god sallad!

Så himla enkelt och gott! MUMS!


Sen så åt vi mjuk pepparkaka,drömrulle och kaffe till efterrätt! :)


Runt 20.30 åkte våran fina gäster hemöver och jag la ner stumpan medans gubben for hem till hans mor och far för att hämta nå grejs.

Medans han var borta så städade jag av golvena - så nu är det RENT !

Med dessa jädrans 3 katter vi har så badar man i katthår ungefär :P


Nu ska jag ta mig lite fika med gubben och det bästa med allt .. Krypa ner i sängen alldeles strax - SKÖÖÖNT! :)

Kram kram !

Ovido - Quiz & Flashcards