Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Måndag, 23 Februari

Av Ida Lundin - 23 februari 2009 23:38


Gubben klev upp med Julia vid kockan 10.00 och jag fick ligga kvar, han är så himla go och omtänksam min karl!

Vaknade vid 12.30 då stumpan ville ha bröstet och sen sova på det :)


Gubben for iväg på jobbet och jag tog mig en kopp kaffe!


När Julia vaknade så hade det även slutat vräka ner snö, så vi tog vagnen och drog iväg mot affären. Tänkte köpa lite gröt åt gumman, men det var totalt slut på den gröten jag ville ha. De hade t.o.m slutat sälja den..?!

Aja, får leta i stan.. Eller mamma åkte in och kollade till mig eftersom hon ändå hade ett ärende i stan, men hon åkte på 3 affärer och hittade ingen gröt!


Jag och Julia har städat hela huset idag.. Eller om vi säger så här, jag har städat och JUlia har kastat runt leksaker :) Min goskrutt! <3

Huset är nystädat, har även rensat frysen på allt skit, vart ut med sopor då sopbilen kommer imorgon och dammtorkat.

Så himla skönt!


Gumman la jag ner vid 20.30 för hon var dötrött och efter jag hade lagt henne så stack jag ut och skottade gården.

Har även suttit och kollat runt på lite goda recept på smörgåstårtor, gubben fyller ju år den 28:e !

Så då ska det bakas, ska bli roligt faktiskt!


Iaf så fick jag ett sms om att det är begravningscermoni för farfar den 13/3 och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kan åka dit!


Nu ska jag kika vidare på datan och invänta gubben ;)

Kram!

 
 
Ingen bild

Jenny

24 februari 2009 12:29

Så himla tråkigt med din farfar gumman, jag hoppas att du kan mysa med familjen så att du glömmer för en liten stund..Så tråkigt då ngt sådant händer :-(

Annars hoppas jag ni har de bra, kramar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards