Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Ida Lundin - 14 februari 2009 00:19


Vilken härlig dag!

Klev upp klockan 10.00 och började lite med fyllningen i tårtorna och slängde mig sedan i duschen.

Dekorerade tårtorna när jag kom ut och gubben och gumman myste i sängen - var riktigt avundsjuk :)


Gumman fick öppna sina paket från oss , eftersom det är hennes 6månadersdag, hon fick en vacker klänning och en tippspegel.

Klänningen har hon haft på sig idag och älskade sin tippspegel rejält!

Så roligt att köpa saker när man ser hur hon uppskattar dem, hon har lekt med den hela kvällen så - det var en lyckad present :)


Dagens första gäster vart Veronica och Marie :)

*Veronica och Christian gav mig ett presentkort på videoteket, jag älskar deras godis :)

*Sen kom Julias gudfar, Magnus och Malin, fick ett presenkort på STIL!

*Jerker, Sebastian och Lenika kom med en dessertbok!

*Pappa, My och Farmor kom sedan, fick 500 kr på Lindex av dem tillsammans.

*Även min mormor och morfar kom, fick 200 kr, blommor och skraplotter av dem!

*Sen kom Julias gammelmormor Anio och gammelmorfar Örjan och den fick jag stickade "tossor" av och 300 kr på Lindex!

*Madde och Lorenz kom med en glasskål med jordgubbar på!

*Jocke lämnade paket igår, fick en jättefin skål av honom!

*Mamma, Natta, Sebbe och Joel kom med skrappyraminder, 500 kr, blommor och dagens middag (grillad fläskfilé, rostbiff, potatisgratäng)

Hur underbart som helst - mamma visste att vi inte skulle hinna äta någon middag idag eftersom det har droppat in folk hela dagen så hon tog med en finmiddag åt oss, TACKTACKTACK!!!)

*Jessica kom med ett presentkort på KLÄDAX, 300kr.

*Hasse och Marie kom med en stor korg fylld med: 3 Vinflaskor, hudprodukter, godis, massageprodukter, chokladask, vas med blommor.


Av gubben fick jag:

*En klippning på "klippt"

*En huvtröja - skitfin

*Mysiga tofflor 

*3 trosor från Lindex


Jag är så hinmla nöjd med min dag! 

Känner att jag verkligen har fått vad jag önskat mig och imorgon ska vi in och shoppa ! :D Gud vad jag längtar!


Julia fyllde som sagt 6 månader idag och fick :

En ros av sin mormor & en fin tunika.

Klänning av oss.

Tippspegel av oss.

Leksak till vagnen, jättemysig, av sin farmor och farfar.

Ett set med mimmi av sin gudmor Jessica.


Har säkert glömt något, men det får ni leva med :)


Vi är VÄLDIGT NÖJDA idag, så TACK så jättemycket för denna fina dag!

Jag älskar mina nära och kära!


Nu ska jag lägga mig, jag och karln ;)
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards