Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Ida Lundin - 3 februari 2009 22:12


Vilken kanonstart på dagen det vart idag!


Stack ner till stan vid 12.45 , körde bakom Hanna och Wilmer!

Vi samlade ihop ett gäng och stack iväg för att fika på Westerlund´s.

Jag & Julia,

Hanna & Wilmer,

Ida & Noah

och Lena & Irma !

Så mysigt med alla bebisar :)


Tog iaf en räkmacka, chokladwienerbröd och coca-cola ! :)

Satt smarrigt i kistan det där kan jag lova!


Sen stack jag och Julia på stan, köpte paket åt Julias morfar!

En jättefin ************** :P tss, My du trodde väl inte att jag skulle skriva vad det är då jag vet att du läser min blogg? :)

(Som jag har skrivt förut så är det min pappas fru) ;)


Aja, iaf så när vi kom hem så stack gubben på affären och köpte gofika åt oss - blåbärskuddar och wienerbröd !

Som vi precis har njutit av, det vart en hel del gofika för mig idag - skäms på mig! Snart ser man gravid ut igen ! :)


Iaf så gjorde vi en sån där kycklinglåda i ugnen idag (Stina´s kyckling tro jag den heter) , bandpasta och sallad till middag idag!

Gott som fasiken! :)


Medans vi satt och åt så kom Julias morbror Jocke, som Julia förövrigt bara grinade åt - men så är det ibland :P haha!

Jocke och gubben for iväg till stan för att hämta en ny soffa åt Jocke som han ska ha i sin nya lägenhet :)


Iaf så bytte jag rent i sängen medans de var i stan, slängde igång en tvätt och gjorde Julia klar för kvällen. Hon åt en jädrans massa gröt!

Denna dam vet att ... "Äter man gröt så blir man stor och stark" :)


Nu ska vi kolla klart på en film på 6:an :)

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards