Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Torsdag, 26 Februari

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40



Måste bara skriva en sak ...

Att den person som lämnade denna kommentar:


...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT.

av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14


Vad är mening med denna?

Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och varför lägger du ner energi på det?

Vi säger så här ... Skriv dit ditt namn nästa gång och stå för vem du är så kan jag få ge dig en kommentar tillbaka?

Visst låter väl det roligt? :) OKEJ!


-------------


Det här vart en väldigt hektiskt dag annars, gubben for iväg på jobbet vid 12.30 och innan det så hann jag sticka på affären en snabbis och köpa choritzokorv eller hur de stavas?

Iaf så åt vi uppstekt potats och denna korv till lunch.


Hade så himla mycket inplanerat och hela dagen försvann , hade lovat att vara hundvakt men jag hade verkligen ingen tid över.

Så redan där kände man sig som världen största skit ungefär..


Ida och Noah skulle komma också men det vart inställt, tyvärr....

Aja!

Jag, gumman och syster stack ner till stan för att börja med alla ärenden:

*Icatrollet för all barnmat.

*Systembolaget, gubben fyller år på lördag och ska få massa gottigotti :)

*Kappahl

*Apoteket

*Coop, storhandling av torrvaror osv.

*ICA Remsle, storhandling av allt annat tänkbart.

* + gubbens paket!

Han får nu 5 fina paket av sina alldeles egna prinsessor! ;)


Iaf så skjutsade jag hem syrran, hem och plockade ur allt.

Gumman fick bröstet och somnade så gott.

Hon vaknade vid 18.30 och slocknade 21.00 prick!

Helt slut efter denna dag, vi kom hem 17.45 efter en hel dag i stan...


Orkade inte heller laga någon middag så jag värmde på en matlåda, köttbullar, pasta och brunsås!

GÖTT! :)


Har stått och vikt all jäkla rentvätt och nu väntar jag på min tvättmaskin som snart är klar och ska hängas och sen ska jag fika lite, är sugen på varm choklad så det blir garanterat det!

Nattinatti, Kram!


 
 
maria

maria

27 februari 2009 12:54

tänkte på signatuden OKEJ, är antagligen bara nån tråkig stackare som är avis, tycker ni verkar vara underbara föräldrar och eran dotter har ju haft turen och hamnat med två föräldrar som verkligen älskar henne :)

http://nylandeer.bloggagratis.se

 
M.

M.

27 februari 2009 18:46

Du kan ju alltid kolla IP-numret till den som skrev kommentaren:) Brukar jag göra när jag får anonyma.
Riktigt onödig kommentar för övrigt!

http://emanuelsmamma.blogg.se

 
Marie

Marie

27 februari 2009 20:47

Ja jag gillar verkligen mörkrött. Men jag kanske inte är som alla andra, men jag vill ha den Äldre modellen, den som är mer fyrkantig som.. =/ Jag tycker den är finare än den nya. Jaså, mamma har en v40, det är en härlig bil att köra det med tycker jag. Vad hände med eran då? Ni hade inte den så länge va?

Kram

http://varlensbasta.blogg.se

 
Ingen bild

Mysan

27 februari 2009 22:56

ja du... vad ska man säga? Är det idé att lägga energi på sådana som aldrig kan stå för någonting?? Lägg den hellre på din underbart fina familj. tack för att ni kom! Det är jättetrevligt... synd att det blir långt mellan gångerna... men, men det är desto roligare då det händer! :) ha det bra och hälsa Tobias ett stort Grattis från oss. Hoppas att dagen blir fin! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 25 februari 2009 22:06

  Igår vid 23.00 satte jag igång med "middag/kvällsfika" , blev en kycklingfilégryta, wockisar och bandpasta! Så jädrans gott! :)   Iaf så vaknade jag till vid 12.00 idag, gubben är så himla go som kliver upp med gumman. De njuter av att få ha lite ...

Ovido - Quiz & Flashcards