Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Fredag, 27 Februari

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19


Ja då var vi här igen då ..

En ny kommentar:


men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall.

av anna den 27 februari 2009 kl 07:12


Kan man göra annat än att skratta?

Det här verkar vara en väldigt avundsjuk människa -tycker synd om sånt här folk, faktiskt!

För det första: Jag är vuxen nog att äta då jag vill, vilken tid på dygnet OCH det ska väl du ändå skita i?

För det andra: Vi har aldrig åkt bort med Julia i pyjamas , varför ska man göra det?

För det tredje: Vi omogna .. Eller jag , är det rätt ord att skriva tycker du själv? Som endast lämnar ett namn .. "Anna" och anser dig själv mogen?

Mogen nog att inte skita i vad andra gör och ängna dig åt ditt eget?

Kära någon - tycker det här är skitroligt!

Är du verkligen så avundsjuk på mitt liv, eller behöver jag fråga det? Det är väldigt uppenbarligt!

Jag vet att jag har ett liv full i lycka och en helt underbar familj!


---


Denna dag började med en sovmorgon tillsammans allihopa i sängen.

Vi klev upp vid 11.00 och packade in oss i bilen för att åka till min farmor, faster och 2 av mina kusiner.

Innan vi åkte härifårn stannade vi på Sibylla och åt lunch.


Väl framme hos farmor vart det massa gofika och vi for vidare mot pappa och My runt 15.30

När vi kom fram hade de dukat upp med smörgåstårta, gofika, kaffe och dricka! Satt mycket bra i kistan må jag säga!

Julia fick sig lite risgröt&fruktmos till middag :)


Iaf så stack vi hemöver vid 17.00 prick!

Väl hemma så skyndade vi in på affären en sväng, behövde de sista till våran smörgåstårta som jag gjorde nu ikväll!

Gubben fyller ju år imorgon så det ska bli väldigt gott!

Ska även göra en vanlig tårta, fast imorgonbitti :)


Vart chaufför till akuten ikväll också, hoppas det går bra Johanna!

Fick träffa Viggo en sväng också, sötprupp :)


Det vart en sen middag här ikväll för oss, gjorde en pastasallad - så gott så!

Nu ska jag och gubben äta chips och dipp!

Kram!

 
 
Marie

Marie

28 februari 2009 14:13

Vilken idiotisk kommentar. Varför lämna en sådan kommentar? VAD skulle det spela för roll om man åkte bort på kvällen om man hade pymmen på? Då slipper man ju väcka det sovande barnet när man kommer hem för att ta på pyamas eller? Så idiotiskt!

Ha en fortsatt bra dag, hoppas din sambo får en bra födelsedag

Kram oss

http://varlensbasta.blogg.se

 
Ingen bild

S....

28 februari 2009 16:31

Folk som kommenterar på andras bloggar är verkligen ingenting att bry sig i. Såna där kommentarer är bara ett bevis på att någon stackare är väldigt väldigt avensjuk. Tycker du tar jätte bra hand om din dotter och folk uppfostrar olika, man ska ha sina egna rutiner anser jag. Huvesaken alla mår bra av det hela. / En av dina nyfika bloggläsare

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Av Ida Lundin - 25 februari 2009 22:06

  Igår vid 23.00 satte jag igång med "middag/kvällsfika" , blev en kycklingfilégryta, wockisar och bandpasta! Så jädrans gott! :)   Iaf så vaknade jag till vid 12.00 idag, gubben är så himla go som kliver upp med gumman. De njuter av att få ha lite ...

Ovido - Quiz & Flashcards