Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Ida Lundin - 10 februari 2009 21:56


Gubben och Julia gick upp vid 11.00 och jag hoppade in i duschen vid 11.30 - man måste få ligga och dra sig liiiite :D


När jag kom ut ur duschen hade gubben kokat lite korv och det vart kokt korv m. bröd och en hel del räksallad till lunch! Mycket gott! :)


Då gubben for iväg på jobbet så stack jag och stumpan iväg på affären.

Vi rastade barnvagnen idag och det var ju fan kallt - även fast det såg så varmt och skönt ut med strålande sol!


När vi kom hem så drack jag mig en varm kopp kaffe och chokladmazarin - GOOOOOOOOOTT!


Vid 16.30 kom Julias största morbror Jocke och lämnade av PAKET!!! Hihi.
Ett åt mig och ett åt gubben - det viktigaste av allt var att mitt var STÖRST ;) Höhö.


Iaf så orkade jag inte göra något middag så det vart en matlåda från frysen.

Så dagens midddag vart: LASAGE !


Stumpan vilade lite och vaknade vid 17.45 och då kom hennes 2 morbröder, moster + mormor på besök.

Plockade fram glass, maränger och choklad&kolasås!

Kaffe, dammsugare och ballerinakex!


För er som undrar - JA, mitt mål är att bli fetast i världen med allt onyttigt skit jag äter ! ;)


Så Julia myste lite med sitt finbesök bra länge och de åkte hem vid 19.30

Stumpan fick kvällsgröt och vi bytte om till pyjamas + mammas tuttisar och sen sov hon!

Sover som en stock och har verkligen börjat flytta runt i sängen numera varje dag..

Ena dagen ligger hon i nedre delen av sängen och andra dagen i övre delen av sängen ! Mammas sötprupp :)


Nu ska jag ta mig något att fika och sooova! Gubben kommer hem sent inatt så jag blir inte vaken och väntar på honom :/

Men han kommer och kryper ner bakom mig så småningom och det är jäkligt mysigt :)


Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards