Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Ida Lundin - 11 februari 2009 22:53


Wiiie , nu är det 2 dagar kvar till min och stumpans dag!!!

Börjar bli lite pirrigt, som då man var 8-10 år och inte kunde sova dagen före födelsedagen :P haha!


Iaf så tänkte jag och stumpan pälsa på oss och gå ut idag men det tog emot för mycket :P Så jag hämtade in posten - det fick räcka för idag :)

+ ett besök till affären för att handla lite grädde osv till tårtorna!


Annars så har vi bara myst hela dagen, "bara och bara" det är det bästa som finns!


Mamma kom förbi vid 14.00 med en massa goa barnburkar!

Finns ju jättemycket nere på "systemica" och hon fick prova en ny yoghurt idag med röda bär & äpple , jädrans vad hon smaskade på!

Var tvungen att smaka jag med, för den luktade jättegott och var supergod!

Julia skickade med det hon köpte till hennes morbror Sebbe och moster Natta igår, med sin mormor. Ett paket med pennor, sudd och choklad!

Fast chokladen var också till Joel :) De vart superglada för det bråkas alltid om vem som tog suddet och vart de lagt det och vem som gömt ena pennan osv.. Ja vad ska man säga ? - BARN, helt enkelt :)


Har även hunnit med bra många koppar kaffe och ballerinakex, dammsugare och chokladmazarin.

Ja, man lever bara en gång :D haha!


Tog upp kycklingfilé idag och funderade lite på vad jag skulle göra...

Så idag vart det:

Kycklinggryta m.wockisar och äggnudlar!

Älskar det och har ätit 2 portioner :D ... STORA!


Gumman var supertrött och somnade strax innan 21.00 och då passade jag på att slänga mig i duschen.

Så nu sitter man här nyduschad, nyäten och ska väl hoppa i sängen eftersom vi ska upp tidigt imorgon, jag och mamma ska på BVC :)

Men första ska jag hämta upp dem och lämna av Joel på dagis.


Kram!




Ovido - Quiz & Flashcards