Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Tisdag, 17 Februari

Av Ida Lundin - 17 februari 2009 21:22


Jag och gumman klev upp kl 10:00

Skönt att börja kliva upp lite tidigare än vad vi brukar göra, vi hinner göra lite mera under dagen och se dagens ljus :P


Gubben kom hem vid 14.30

Julia blir så himla glad då hon ser pappa, hela hon skiner upp och börjar skrika och skratta!

Idag hade gubben varit och lossa i Sundsvall och skyndat sig in på BIRSTACITY och köpte ett paket åt mig och ett åt gumman..

Varför då??
- Ni förtjänar en överraskning OCH jag älskar er !

Visst är min karl gullig?

JAG OCH JULIA ÄLSKAR HONOM!!!


JAg fick en jättefin huvtröja, han vet att jag älskar dessa tröjor och Julia fick en FischerPrice leksak. En sån där "Pinne" som man kan kasta ringar runt. Ja, jag vet inte hur jag ska förklara det :P

Hon har sprungit runt i sin gåsstol och kastat runt dem iaf , så hon älskade dem :)


Dagens middag vart:

Uppstekt potatis, Makaroner, Köttbullar, Lingonsylt, Brunsås och Majs!

Så himla gott.

Jag åt Makaroner och gubben uppstektpotatis :)


Gubben fot iväg och köpte en stor chokladkaka och ett rör med Pringels åt mig, ja - har man mens så har man vissa behov :D haha!

Han ville nog inte ha en tjurig Ida till kvällskvisten :)


Fick hämta ut mitt paket från Ellos också, nu är det nya gardiner i sovrummet, vardagsrummet, nya dukar till köket och Julia fick sina 2 t-shirts :)


Nu ska jag äta mina varma mackor som gubben kom in med nyss, mumma!

Kram!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards