Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ida Lundin - 9 februari 2009 22:14


Dessa helger går på tok för fort, så är det bara!

Redan måndag.. Faste det betyder ju att min födelsedag närmar sig med stormsteg, 4 dagar kvar!


Iaf så stack gubben och jobbade vid 12.00 - tidig skiftning idag :(

Så jag och gumman myste på filten i vardagsrummet, sen la jag ner stumpis så hon fick vila lite innan vi skulle åka in till stan.

Vart lite shoppingsugen :)

Min lillasyster Nathalie följde också med, hon är så mysig att ha med sig!

Idag pratade vi om "fråga chans" och körkort! Jag skrattade så jag höll på köra av vägen :D

Älskar denna brutta alltså!


Nere i stan köpte vi först ett paket åt gubben (eftersom han fyller år den 28/2) .. gick en sväng till nästa butik, köpte en födelsedagspresent till och en allahjärtansdag-present :)

Hittade även en fin sak vi måste köpa till Julia som hon kan ha i bilen :) Superfin och det var Natta som hittade den!


Känns ju lite tråkigt att inte kunna skriva vad jag har köpt eftersom gubben ev. läser detta så... jag tar inte den risken :P

Efter stan så stannade vi till på ICA i Långsele, köpte massa gott till stumpan och en till mugg åt henne. Hon dricker hellre ur en mugg än flaskan :) Mammas toktjej :)

Jag köpte mig lite choklad, måste ju trösta mig med något då gubben jobbar ikväll/natt.. ;)


Iaf så kom min älskade mor hit med middag åt mig, hon är så jävla omtänksam och go!

Tänk om alla hade en sån här mamma som jag har turen att ha! <3

Fick köttgryta, ris och uppstekt potatis och det var så himla gott!

Vet ni vad .. ? :P

Sen kom Julias faster / gudmor Jessica med glasstårta och hur gott är inte det då? :D

Så vi åt glasstårta och kaffe till det och sen myste vi med stumpan på golvet, hon fick vara en lite nakenfis en stund innan hon skulle få bada!


Så vid 20.30 fick hon bada och var skapligt trött sen.

Fick sin kvällsgröt + mammas tuttisar och sover sen klockan 21.00 ,som en stock!


Så jag gick ut och skottade gården och plockade ihop alla sopor eftersom sopbilen kommer imorgon. Skitkul - eller inte :P


Har även hunnit med att tvätta en tvättmaskin och väntar nu på att den andra ska bli klar :)

Ska göra mig lite varma mackor nu (med champinjonstuvning och tomater på)


Natt i natt i , Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards