Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Ida Lundin - 25 juni 2008 14:19

Igår jobbade jag och när jag kom hem så slängde jag bara ihop lite snabblunch: Makaroner, köttbullar, varma grönsaker och brunsås!

Efter lunchen så följde jag med gubben i lastbilen.


Har inte åkt på väldigt länge nu så vi tyckte det var dags, det gick skapligt bra iaf - lever ju idag :D Även fast vi var hemma runt 02.00 inatt!


Idag så skulle vi vara hos BM klockan 9.30 ... Var ganska segt att ta sig upp, gubben vaknade 8.45 och sa: "Tro det är dags vi kliver upp nu älskling" Så det var bara att stiga upp och se glad ut :P


SF-måttet ligger nu på 29 cm

Hjärtljuden var samma som förra gången : 146 :)

Älskar att höra prinsessans hjärtslag, blir som en väldigt varm känsla i kroppen och det syns på gubben att han njuter! :)


Vi for sedan och gjorde en massa ärende:

Köpte en stor bal med toalettpapper :P

In på Näbbar & Klor och köpte en 10kg`s-säck med kissemat (den uppskattades då gubben hällde upp det i skålen)

Mekonomen och fixa en massa vaxgrejer till bilen och så :)


Sedan åt vi lunch på Westerlund´s :)

Gubbe åt Taco buffé och jag sallads buffé :D

Gud så gott det var / är! Skulle kunna äta hur mycket som helst ju :D


När vi kom hem så fick vi lite finbesök:

Marie, Jessica, Mamma, Nathalie, Sebastian och Joel :)

Joel var hur pigg som helst även fast har har hål på trumhinnan, det såg ut att göra så ont och det rann var och gegga hela tiden. Stackarn - våran lilla pruppis som lär sig så mycket från dag till dag :) GOUNGE! :)

Han hade en tid hos läkaren kl 13.30 nu idag så det blir nog bra så småningom!


Idag fyller även svärfar år, Grattis grattis Hasse på 43 -års dagen :D


Nu ska jag äta en massa jordgubbar, MUMS!

Sedan bär det av mot jobbet, slutar 21.30 ikväll :(
Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards