Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Ida Lundin - 18 juni 2008 20:56


Det var längesen jag åt så här mycket som jag gjorde hos mamma, tro att alla åt väldigt mycket :D


Av allt det som fanns så åt jag rostbiff, kyckling, skaldjur, potatissalld, potatisgratäng, sallad, massa bönor.. Fanns så mycket GOTT!


Efterrätten bestod av:

Jordgubbar, körsbär, vindruvor, kladdkaka, grädde, daimkaka och behöver jag säga att jag åt av ALLT ? :D Det förstår ni nog!


Mamma skickade även med en massa matlådor, massa efterrätt !!

Så snart ska jag äta lite mera gott, blir ju så sugen då jag vet att det finns där i kylskåpet! :D


Sedan följde vi med NAthalie så hon fick hämta en kattunge, Mysan döptes hon till och var en vacker liten tös - charmig kissebebis :)

Joel var riktigt imponerad av hon iaf, klappade henne hellre mothårs än medhårs :D Vet inte om hon tyckte det var så skönt men hon sprang ju inte för livet direkt ! :P


Nu ska vi ta och kolla på en film:

Wieners , får se ifall den är bra eller inte? :)

Hejåhå!

Kram <3

Av Ida Lundin - 18 juni 2008 15:56


Har gått jättebra att jobba idag ävenf ast jag fick jobba längre, tur mamma kom med lunch :)


Började eftermiddagen med att komma hem och dänga gubben, så nu har han tyvärr en fläskläpp. Har ganska dåligt samvete, men det var inte direkt något jag hade planerat. En olycka händer så lätt då man busar :/

Men han har världens vackraste fläskläpp iaf :D


Vi ska snart iväg och äta middag hos mamma, längtar! :)


Är även grymt sugen på nå choklad.. Kanske måste göra en kladdkaka?
Har även äpplen som jag funderar att göra en äppelpaj på .. Det lär ju visa sig så småningom!


Nee nu ska jag kolla en sväng på TV innan vi ska åka och äta.

Hejåhå!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards