Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Ida Lundin - 17 juni 2008 05:39


Denna dag kommer inte bli rolig!

Igår la vi oss tidigt eftersom jag var så grymt trött och gubben skulle upp tidigt!

Slutade med att jag vaknade vid 23.30 och jag trodde inte att det var sant, gick upp på toa, fikade.. Sen la jag mig igen..

Självklart har jag inte kunnat somna om sen klockan 24.00 - jag blir galen och ryggen gör 10 ggr ondare idag.

Klockan är nu 05.40 och gubben åkte och jobbade för några timmar sedan och gav mig frukost men nu ger jag upp!


Ögonen går snart i kors men med denna ryggsmärta och halsbränna går det FAN INTE ATT SOVA!


Försök inte att jävlas idag för då smäller det, sånt humör bjuder jag på idag! Sa även till Tobbe innan han for att

"Vill aldrig höra någon om några flera barn sen- för då får du skaffa dig ett nytt fruntimmer för jag ställer inte upp efter denna graviditet"


- Jag sa dessa ord även för några veckor sedan och jag ska hålla fast vid det!!


Så gubben svarade bara :

"Ja men gumman, så där säger du bara nu .. Vi låter det där vara obestämt tills den dagen vi vill ha flera barn istället, jag vet att du kommer vilja ha flera och det vill även jag"


Så då kan ni tänka er vilken blick jag  bjöd honom på ..


(Fick alltid höra då jag var yngra att "Om blickar kunde döda vore jag död för några sekunder sedan" .. En sån blick var det!


Nee men nu ska jag fika, finns inte så mkt att göra.

Hejåhå

Kram <3




Ovido - Quiz & Flashcards