Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Ida Lundin - 28 juni 2008 22:56


Är på riktigt dåligt humör, det gick aldrig riktigt över tidigare idag! :/


Aja, nu ska vi lägga oss. Jag börjar 07.00 imorgon - näst sista dagen kvar och sen går jag på havandeskap!

Ska bli så otroligt skönt för kroppen att kunna få "andas" ut!


Få hämta sig lite innan det är dags för prinsessan att kika ut - vilket kan behövas!

Nee, sängen skriker efter mig!


Natt i natt i, Kram <3

Av Ida Lundin - 28 juni 2008 15:26


Har jobbat idag även fast jag inte tog mig upp nästan, ont som vanligt i ryggen för man sover som en kratta!


For iaf iväg och jobbat , sen på FRESKS för att hämta ut lite kablar och grejer som gubben ringde och hörde ifall jag kunde hämta :)

Sen hem!

Fick ett tråkigt besked - inget vatten! :@

De håller på koppla om allt, lägger in de nya bänkskivorna (som äntligen kommit) , kopplat in nyspisen och allt sånt där!

Vart på skapligt dåligt humör då jag inte kunde duscha, så jag for hem till mamma och duschade! SKÖNT!

Tyckte grabbarna kunde få meka ifred (Tobias & Perra) så jag tog med mig Filip och åkte till mamma då. Han lekte med Joel och Sebbe och Natta!

Efter duschen gick vi på affären och köpte glass, MUMS!

Humöret vart mycket bättre :D


Sen åkte vi hem, Joel och Natta ville följa med så nu är dem här med oss allihopa!

Mamma kom förbi och eftersom grabbarna ännu håller på meka och sliter i köket så har jag barnen. Har lagt Joel så han får sova lite, var ju jättetrött! Så nu myser han med kissemissarna i sängen - alla 4 :)


Mamma kom förbi hann jag bara skriva ... Hon for hem igen, ska ställa i ordning en kyckling + skink - sallad! MUMS! Precis vad som behövs en dag som denna!

Så nu längtar vi alla efter att hon ska komma tillbaka och nu kom ja på en sak .. Ska väcka lillpruppen! :)


Hejåhå!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards