Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Ida Lundin - 5 juni 2008 19:16


Grattis till min bror som tar studenten idag och grattis till min lillebror som fyller hela 9 år idag - han är inte så liten längre! Ursch vad åren springer iväg! Fast hur mycket åren än går så är de ändå mindre än mig :D


Fick iaf sova väldigt bra inatt och vaknade runt 10.30 av att mamma ringde .. Vi skulle ju upp i tid så jag bad henne ringa eftersom vi skulle till Bräcke på studenten då :)


Gjorde oss i ordning, Jessica kom, fikade och hämtade upp mamma och Nathalie!

Sen vart det affären för att köpa dricka och godis - färdkost :D

Sedan blommaffären för studentblomster!!


Efter studenten så åkte vi hemöver till pappa och My för det var där vi skulle äta och fika sen :)

Bjöds på grillad karré, potatissallad, grön sallad och nybakt bröd! Satan vad gott det var och det tyckte bebis om :D

Sen vart det fika: Marängtårta, kladdkaka, bullar, massa kaksorter, kaffe och dricka!

Vart ganska så MÄTT och en mätt Ida är en nöjd Ida :D


Vi for hemöver runt 17.00 tro jag och så stannade vi och hälsa på Tommy en sväng så han fick se STORMAGEN :D

Trevligt att se dig iaf :)


Det är en ny bebisvecka idag också:

28+0 = Vecka 29 ! :)

Det känns att det börjar närma sig slutet nu för magen är bra stor och fosterrörelserna är skapligt kraftiga och i stort sett jämt nu!

Nästan så det gör ont så fort det kommer en spark eller en hand flygandes!

Men vad gör man inte för lilla bebis? :)


Nu ska vi kolla på film och då medföljer:
Chips och dipp.

Stor skål m. godis.

DRICKA!

Kan inte bli en skönare kväll :D


Nu ska vi mysa!

Hejåhå!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards