Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Ida Lundin - 3 juni 2008 11:47


Idag har jag varit uppe med tuppen , skulle på Glucosbelastning idag pga diabetes i släkten kl: 08.00


Har aldrig arit så hungrig i hela mitt liv tror jag, har inte fått äta sen klockan 21.00 igår och jag brukar äta långt efter det :D haha!

Men det gick ju iaf och allt såg bra ut :)


Bebisens hjärtslag låg på 136 nu :)

SF - måttet 27 cm

Vikten - Ja den går uppåt :D haha!

Mitt blodtryck och så låg lågt så nu blir det järntabletter - därför jag är trött dygnet runt :/ Men men , hoppas dessa tabletter hjälper lite iaf!


Har även fått tiderna och så för föräldraträffarna :) Ska blir SKOJ :D

Längtar till den 23 Juni nu! Jag hamnade i den sista gruppen, så jag hoppas jag känner någon iaf!

Tog ett sånt där blad om vilka tider de har öppet i sommar och vilka datum man ska åka till Ö-vik ..

Ö-vik öppnar den 20 Augusti igen så jag känner att stressen över att det ska vara fullt har lagt sig lite!

Så bebis får komma allt från den 20 Augusti - 27 Augusti (INGE SENARE) :D


Men det blir nog bra det där med :)

Nee nu ska jag gå ut i det fina vädret!

Kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards