Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Ida Lundin - 27 juni 2008 22:41


Fastnade här igen :P


Har ju glömt att skriva att det är ny bebisvecka :


Vecka 31 + 1 = Vecka 32 :)


Sedan jag skrev sist har jag hunnit med att tvätta en jäkla massa, hängt det.. Dammsuge hela huset!
Känns ganska skönt att ha det gjort fast ryggen och magen klagar!


Jaja, nu ska jag vänta på nästa tvättmaskin ska bli klar och sen ska jag slänga mig i duschen och sova - jobbar ju imorgon :)


Kram <3

Av Ida Lundin - 27 juni 2008 21:38


Igår jobbade jag och följde sedan med gubben i lastbilen :)

Gick jättebra även fast det trycker på ganska rejält och magen är STOR som ett hus..

VI var in och åt på Mc Donalds iaf, mums ;D Sedan vart det IKEA och lite bebishandlande, grejer till köket och så :)


Kom hem runt 00.00 .. Ganska precis faktiskt :P


Vaknade imorse av att Stefan ringde och sa att det var krångel på väg, KUL! Iaf så orkar jag inte dra allt det där här men vi fick åka ner till Sundsvall och byta diskho iaf så nu passar den PERFECT! Tur man har en gubbe som kan det där med att "svära och hota" Så det vart PERFECT som sagt! :)


For iväg på MAX och åt där då, tog en chicken sallad och det var riktigt gott! Tobbe tog maxmålet som vanligt :P


Skyndade oss sedan hem för att hämta ut de nya bänkskivorna hos Stefan och lite grejer.

ASSNYGGT vart det iaf!


Sedan bar det iväg mot Hasse som fyllde 43 i Onsdags (Svärfar)

Vart iaf smörgåstårta och jordgubbstårta där! MUMS! :D

Ner till Örjan med lite snus och kollade så vi hade fixat rätt kablar och så :) (klart vi hade)


Kom på att vi skulle handla.. Så gubben åkte hem och rev de sista kaklet medans jag och lillasyster åkte in till stan på COOP :)

Gick bra det med! :)

Sen vart det mat - hamburgare vart det med en massa räksallad :D hihi!


Så nu måste vi äta nyttigt resten av månaden, lilla prinsessan måste få bättre mat än sånt där :D Haha - men det är inte så lätt när det är så jä*la gott :D


Imorgon ska jag jobba.. Lär nog lägga mig snart för jag har haft grymt ont idag och har väldans mycket sammandragningar! :(


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards