Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Ida Lundin - 15 juni 2008 18:38


Igår vart det inge bloggande, hann inte alls med .


Efter jag hade jobbat igår ringer gubben och säger att vi ska ner till Örebro och kolla på en bil! Men kära någon - fan vad långt!

Men han kom och mötte upp oss i Gävle (som tur var) han hade med sig 2 till kompisar som var rätt så full :P

Ena killen började och prata lite med mig medans resterande killar kollade på bilarna.. Iaf så frågade han om jag ville ha en öl för att det var riktigt gott sa han! Men 1 sekund senare sa han "Men eftersom ni åker så långt kanske du måste köra eller vill du ha en endå?"

Då kom nästa kille och fräste ganska så elakt "Men vad fan håller du på med?!" Kan säga att jag vart ganska så chockad men var fortfarande tyst .. Sen säger första killen "Men vad är det nu då?!"

Då svarade den andra killen ganska kyligt "Men hur fan kan du bjuda en gravid kvinna på alkohol? Ser du inte att hon är gravid?"

Så den första killen såg ännu mera chockad ut och sa "Oooj, förlåt - det var verkligen inte meningen att försöka bjuda dig på alkohol, förlåt!"

- Kan jag göra annat än att skratta? :D


Men vi åkte dit alldeles i onödan för det vart ingen ny bil, kändes på tok för fel och jag är supernöjd! :D

Det var iaf en svart Volvo V70 D5:a -05 ..


Dp vi ändå var där passade vi på att åka och hälsa på mina kusiner och faster - va fina allihopa var! Fast jag missade Caroline och Andreas!

Så faster och Malin tog lite kort som de kunde skicka vidare på magen och så :)


Vi åkte hemöver vid 19.00 tiden och stannade i Sundsvall och åt på MAX :P Gottigotti :D (På nervägen stannade vi på DONKEN)

Så man kan säga att det vart rätt mycket hamburgare igår men satan så gott!

Vi var hemma runt 00.30 och la oss ganska direkt! :)


Så idag då vi vaknade fikade vi lite och åkte in och kollade på Mangas nya bil, den var superfin (men han skulle ha köpt en Saab eller V70) haha ;)

- Alltså en riktig bil :D


Sen åkte vi och kollade på Andreas och Johannas lille bebis, va fin han är! Goklimp! :)

Vart en middag på Önsta sen med killarna. Tog en mix-sallad :D MUMS!

Kändes som en sallad satt rätt idag med tanke på vad vi åt igår! :)


Jaja, nu ska jag slänga mig på soffan!

Kram <3



Ovido - Quiz & Flashcards