Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Ida Lundin - 12 juni 2008 20:43


Glömde ju skriva att nu är det en ny bebisvecka :)


Vecka 29+0 = Vecka 30


Känns som om det går undan nu på slutet faktiskt, snabbare än i början ! :)


Nu ska det bakas!! ;)

Kram <3

Av Ida Lundin - 12 juni 2008 20:31


Fick en bra sovmorgon med gubben iaf och frukost på sängen :)

Myspys kan man kalla det, ja!


Följde med mamma och hämtade upp Joel på dagis idag också, vad duktig han är där! Lillpluppen!

Fröknarna där är ganska så nyfiken på magen min och hoppas att hon kommer gå på dagis där.

Vilken det garanterat blir om man inte hinner flytta eller så, man vet aldrig vad framtiden bjuder på om man säger som så :)


For sedan iväg på apoteket och fixade lite grejer som behövdes och nu kom jag även på att jag glömde köpa mera alvedon - smart Ida :P


Började jobba klockan 15.00 iaf och idag vart det körigt DIREKT då jag började. En sån här underbar dag då ALLT händer och lämnar inget till någon annan dag utan ALLT skulle ske idag :)

Men det redde ju ut sig och vart bra till slut !


Då jag hade slutat så åkte jag hemöver , mot mamma för att hämta upp ett par fina byxor som hon köpt åt våran lilla flicka :) Jättefina som passar till klänningen vi köpte för någon dag sen!

Fick en stor köttbit med oss hem också, så i helgen blir det ju självklart en massa grillning och JOBB - Ursh! Hade kunnat hoppat över jobbet men nu går jag på havandeskap om bara några dagar.

Nätt och jämt 2 veckor kvar :D (LÄNGTAR)


Nee, nu ska jag baka lite. Ska pröva mig på ett nytt recept idag och jag vet att Karin på jobbet gör grymt god sån här kaka och min måste bli minst lika god - annars blir jag besviken för jag minns ju hennes :D


Kram kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards