Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Ida Lundin - 23 juni 2008 23:32


En underbar dag idag med!

Har hunnit med ganska mycket idag:

Första föräldraträffen.

Middag med familjen - TACO´S.

Följa med syster då hon tatuerade sig - ASSNYGGT!!

Vikt ihop all tvätt - Hängt en ny tvätt!

Gjort matlådor - Lasagne!


Så nu ska jag fika, måste lägga mig för jag jobbar imorgonbitti.


Måste bara få skriva att idag är det min och Tobias 2- års dag! Även 1-års dag som förlovade!

Vi har hunnit gjort så mycket roligt tillsammans, jag har verkligen funnit mig självsfränd!

Att just Tobias får mig att känna dessa känslor och kunna få känna denna lycka måste jag tacka Hasse och Marie för, det är ju deras underbara son som ger mig allt det här!

Att vi nu väntar en liten prinsessa tillsammans gör oss ännu lyckligare!

Sen har vi ju 3 små kissebebisar tillsammans också, som värmer våran säng om kvällarna ännu mera!

Jag kan verkligen inte begär mera än allt det jag har nu, det här är det liv jag vill leva .. Det liv som gör mig väldigt lycklig .. Ett liv som gör mig till den person jag är idag - så utan min Tobias skulle jag inte vara den person jag nu idag är!

Fast det ar ju faktiskt Tobias P som fick mig till att bli lite småintresserad utav min Tobias så han ska också ha ett stort tack ! :)


(Just nu när jag skriver som tror Runar att jag inte ser att han hoppar upp på vardagsrumsbordet och hämtar såna här Hjärtchips och mumsar i sig.. Han ser jäkligt nöjd ut, men det tro fasiken det när han får äta sånt där gottigotti! Han äter verkligen vad som helst! "GOMISSE")


Nu ska jag iaf fika en snabbis och slänga mig i säng sen, god natt alihopa!

Kram <3 









Av Ida Lundin - 23 juni 2008 00:10


Har haft en helt underbar dag med gubben!


Tyävrr orkar jag inte skriva allt just idag, men det lär nog komma imorgon!

Tänker iaf fika nu och sen ska vi slänga oss i duschen och soooova, blir en sovmorgon imorgon ..
Även första föräldraträffen - pirrigt men spännande! :)


God natt allihopa :)
kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards