Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Ida Lundin - 7 juni 2008 19:26


Dagen började väldigt bra och det har varit en lugn och skön dag på jobbet :)

Efter jag hade slutat åkte jag på apoteket och köpte lite behövliga grejer som mina järntabletter som fan kostade skjortan!

Men självklart är det värt pengarna ifall kroppen och själva jag & bebis mår bättre :) Allt för att våran bebis ska ha det bra :)


Då jag kom hem så väntade vi på Hasse, Marie, Jessica, Veronica och Skorpan! Vi skulle iväg och fiska en sväng i stugan :)

Vart riktigt lyckad iaf och en massa god fisk följde med hem!


Kom hem vid 17.00 tiden och gjorde i ordning middag och slängde oss i duschen medans det blev klar :)

Vart Sprödbakad fisk, kokt potatis, sallad och en kall sås! MUMS!

Så nu är jag verkligen så mätt i magen så det håller på spricka!


Nu ska jag mysa med gubben och ta de allmänt lugnt! Är ju ledig imorgon så det blir en sovmorgon tillsammans! MYYYS :)


Kram kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards