Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Ida Lundin - 16 juni 2008 20:08


Även fast jag sov som jag sov så har det gått bra idag, har inte varit nå gnällig alls även fast jag känner att jag fasiken inte klarar av något längre.

Har tvättat 2 tvättmaskiner och är helt död efter det?

Ja menar.. Den kör ju av sig själv :P haha!


Jag känner mig som en flodhäst - MYSIGT!


Gubben passade på att klippa gräset idag medans solen sken och Jessica var hit en sväng, följde med henne på MIO osv.


Till middag så vart det:

Grillat, strips, grönsaker och melon :) Riktigt gott!

Vart lite chokladkaka, melon och grädde till efterrätt!


Sen kollade vi på en film:

27 dresses - den var ganska så bra faktiskt :)


Nu tycker jag att magen ska slappna av lite, denna spända mage gör verkligen att jag får fruktansvärt ont i ryggen!

Snart är det inte många dagar kvar tills jag får gå på havandeskap!

Jag och bebis LÄNGTAR !!


Nu ska vi fika en sväng och kanske lägga oss?

Är ganska så slut och Tobbe sticker iväg och jobba runt 04.00 tro ja?!

Jag har varit ledig i 2 dagar nu men jobbar kvällen imorgon, så jag får en riktig sovmorgon - vilket behövs!


Natt i natt i!

Kram <3

Av Ida Lundin - 16 juni 2008 14:36


Jag har knappt fått sova något alls inatt, en trött och gnällig Ida idag alltså!

Tur man har en förstående sambo! :)

Jag ska försöka skärpa mig, haha!


Inatt har som sagt våran tös levt om hela tiden, så jag har varit upp och fikat för hon brukar bli lugn då men inget hjälpte såklart!

Så jag har sovit som en kratta och har väldigt ont i ryggen idag!

Hon sparkar på väldigt konstiga ställen också men samtidigt är det ju mysigt att hon lever om!


Något positivt idag är iaf att solen skiner - WOW ! ;)


Nu ska jag fika lite igen, hungrig som fasiken idag!

Sen ska jag pussa på gubben en sväng! ;)
Kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards