Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Ida Lundin - 1 juni 2008 21:21


har varit ledig idag och gud så lugn och skön dag jag har spenderat med gubben och marie, jessica och skorpan :)


Igår bestämde vi oss för att åka iväg och fiska idag då så vi har fiskat och jag fick 3 fiskar tro ja, supergott! Ska steka dem och lägga dem på en hårdbrösmörgås :D IDA LOVE IT :D


Vi har ätit en sen middag idag, gjorde i ordning lasagne och jädrar vad GOTT det vart! :)


Nu sitter jag och väntar på att färgen är klar i huvudet, gubben har färgat håret och jag tänkte bli som lite fin i håret - men jag tro de blir bajs ja :) Men det visar sig :)


Ragnar tycker att jag ser hemsk ut i huvudet iaf, för han fräste nästan åt mig :D haha!


Nu ska jag ha lite mys med gubben, slänga oss i duschen och sen äta GLASS, maränger och en sjudundrans massa NOUGATSÅS :D


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards