Alla inlägg under april 2008

: )

Av Ida Lundin - 9 april 2008 15:32

Nu ska jag strax väcka gubben som ligger och vilar, vi ska in till stan och kolla på tapeter till hallen.

Ska blir ganska så skönt att hitta nå snygga tapeter och få hallen klar :)

Sen är det endast barntapeter kvar - LÄNGTAR !

Vi ska välja ut två olika där med, och se vad det blir för kön och så först.

Vore fint med tapeter som blir lite mera personliga än nå blandat bajs :)


Ganska skönt att det mesta är klart, tur man har fina kontakter. Vad skulle vi göra utan er? :)


Nee, nu ska jag gå in i sovrummet och hoppa på gubben .. Jag och bebis :D

Ska till BM imorgon också - skoj :D


Kram <3

Av Ida Lundin - 9 april 2008 12:21


Eller inte! Vad är detta för väder?

Det såg ju ganska ljust ut ett tag då allt smälte och sommaren närmade sig, fast det är positivt att det har slutat snöa nu iaf.

Men det lär väl sätta igång igen, skulle inte förvåna mig...


Fick sova sammanlagt ca 2,5 timme inatt.

Riktigt skönt! :/


Mamma ringde, ska skjuta ner dem till stan..

Så vi höres senare.


Kram <3








Av Ida Lundin - 8 april 2008 20:06


Har nyss ätit glass, gubben kom med en skål med glass och det var faktiskt riktigt gott - MUMMA ! :)


Börjar bli lite trött, så jag ska härda ut lite till så jag får sova något inatt. Hoppas verkligen att denna natt är min :) Annars blir jag gääälen :/


Nu ska vi kolla lite på tv och mysa med missarna våra :)


Kram <3

Av Ida Lundin - 8 april 2008 17:12

Ropade alldeles nyss på Tobias att han skulle kliva upp (läs ropat 20 gånger) och när han äntligen svarade denna gång så flyger han upp och jag hör BANG - Sängen for igenom och sen hör jag en massa skratt och fniss och jag börjar asgarva för jag fattar vad som hände :D haha.


Han såg ganska brydd ut när han kom och la sig här i soffan med mig istället :)


Snart ska vi laga ihop lite middag..

Fick för övrigt inget paket idag - vart stortokig.

De hade skrivit att det var här i Långsele idag men det var i Övik, för de kollade dem på ICA då jag åkte dit och tänkte hämta ut paketet och fick även veta att det kommer inte förän på Torsdag - BAJS ! Men det är bara att stå ut :) Det ska jag nog klara :P


Barnen och mamma var hit på en fika också, snoddas är fan gott :D


Kram <3

Av Ida Lundin - 8 april 2008 13:20


Har sovit som en kratta inatt, har vaknat hela tiden och mellan 04.00 - 08.00 var jag näst intill gråten pga smärtan i ryggen - har försökt att vila sen jag fick kliva upp men det går inte =/

Det vart ju strömavbrott idag, så jag hade inget alls att göra.

Så jag kom på att jag hade ju lovat Jessica att komma hit och hämta upp lite kläder som visade sig blev mycket kläder, som jag inte kommer kunna ha sen efter förlossningen iaf, så då får vi se ifall Jessica eller Veronica kan ha något, det är mycket som är nytt också :)


NU är jag skapligt hungrig , funderar på att koka ihop lite pasta och äta upp kyckligen :) Jo- så blir det :)


Allt har börjat klarnat nu, så vi hoppas det blir bättre och bättre :)


Snart kommer gubben hem, har saknat honom sen han gav mig frukost klockan 04.00 innan han for och jobbade .. GOGUBBEN min <3


Kram <3

Av Ida Lundin - 7 april 2008 21:50


Då ska det smakas på snoddas , jag och Tobias slängde ihop den och det luktar förbannat gott - ska ta in den om typ 5 min :)

Sitter här och dregglar som en 3 åring över en klubba :D


Har varit en ganska hyffsad dag annars , åt god middag iaf - kebabtallrik !!


Bebisen har sparkat hela tiden sen klockan 18.00 ungefär, är fan öm snart :D haha! Men det är mysigt som tusan! Känns ju starkare och starkare för varje dag!

Har grymt ont i huvudet och ländryggen/svanskotan idag.. Känns inge vidare men ska till BM på torsdag-fredag (kom inte riktigt ihåg) så då skulle vi ta upp det då. Får se vad som sägs och inte.. Vill bara att smärtan ska försvinna så man kan jobba som vanligt folk igen och slippa vara sjukskriven, kommer ju vara hemma med bebisen sen och det känns som att vara hemma kommer jag få vara sen och vill hemskt gärna komma hemifrån nu medans chansen fortfarande finns!


Nu ska vi äta snoddas iaf, GÖTT GÖTT !!!


Kram <3 

Av Ida Lundin - 7 april 2008 15:23

Det får inte vara sant , säg att det är en dröm - en väldigt dålig dröm!


Efter allt vi har gjort och kämpat för , är allt förstört ?

Det finns många chanser kvar att fixa det där, tänk på alla andra i din omgivning! Snälla!


Orka inte skriva mera nu .. Hejåhå!

:P

Av Ida Lundin - 6 april 2008 22:42

Jo Magnus , du är en humla - det kan alla se :D En HUMLA med SKÄGG & MUSTACH! :D


Hittade en lisat ja tänkte svara på i brist på annat..


Personlighet? Omtänksam
En miljon kronor, vad skulle du göra? Lösa lite lån och köpa de som faller oss in :)

Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Hihi, i baren ;)
Dokusåpa? Njae..
Bär du glasögon eller linser? Linser.
Är märkeskläder viktigt? Nej.
Fuskat på prov i skolan? Nej, varför skulle man göra det ?!
Tatuering/Piercing? Tog ut piercingen i naveln för några veckor sen eftersom jag väntar barn :)
Vill du gifta dig? Känner ingen panik att gifta mig, är vädigt nöjd med att vara förlovad :)

Vill du ha barn? Ja, bebisen kommer i Augusti :)
Vilka länder har du besökt? Sverige - där bor jag .. Bulgarien och Turkiet!
Bra på att laga mat? Jag är riktigt duktig, älskar att laga mat!
Vad har du för klädstil? Det som faller mig in och är bekvämt.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? BRA !
Favoritglass? Gillar inte glass så speciellt mycket men chokladsmak är gott :P
Tror du på ett liv efter döden? Njae, inte riktigt men man vet ju aldrig?!
Vill du gå ner i vikt? Nej, väntar ju barn så det går UPPÅT i vikten ;)
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat och vill inte heller.
Har du varit deprimerad? Nej, jag är lycklig lottad!
Morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, på morgonen SKA man sova!
Tror du på livslång kärlek? Ja självklart, med min underbara sambo Tobias ser kärleken väldigt ljus ut. (Jag älskar dig Tobias)

Ovido - Quiz & Flashcards