Alla inlägg den 22 april 2008

: )

Av Ida Lundin - 22 april 2008 22:57


Det gick bra att jobba ikväll - jobbade med Jenny och Helene :)

Måste ju skriva att Jenny är den första som har känt bebisen sparkat förutom jag och Tobias då :) Rätt så häftigt!

Fast Jessica och Veronica har ju sett utanpå magen ;)


Gubben har lagt sig men jag är inte nå trött - som vanligt ungefär då :P Jobbar iofs kväll imorgon igen så det gör inget om jag blir vaken lite senare..

Börjar bli lite hungrig så jag måste fika nå, men vad?! Har ju ingen fantasi ja :/ Fika en apelsin och 2 kakor för ett tag sen! (kombinerade nyttigt med onyttigt) Man får inte vara dum :)


Nee nu ska jag kolla på lite tv, hejåhå!

Kram <3

Av Ida Lundin - 22 april 2008 15:47

Idag är det jobba som står på schema, ska snart åka iväg.


Tänkte göra lite snabbmiddag, fiskpinnar & potatismos! Snabbt och enkelt så det är helt OK!


Har även hunnit med att städa nu på morgonen, såg ut som om vi hade en hel sandlåda ute i hallen! Hatar grus, speciellt när man kommer ut ur duschen och ska in i köket en snabbis och sen ser det ut som om man har varit utomlands med sand/grus fulla fötterna! Äckligt tycker jag att det är!


Peggan vart såld igår så nu spanar vi på en ny bil igen, tur att vi har SAAB:en som aldrig lämnar oss. Måste ju lägga in en bild på vrålåket vårat, man blir kär på ett ögonblick ;) LOVAR :D

Tobias jobbarkompis är bra sugen att provköra SAAB:en men han har som aldrig fått den chansen :P haha. Så därför hade Tobbe lurat honom idag och jag hade velat sett jobbarkompisens min :D


Nee, nu ska jag göra lite mat och bubbelvatten (drömde om dubbelvatten inatt) haha - Marie har förstört mig på den där biten med bubbelvatten! :D


Puss på gubben min och krma på er :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards