Alla inlägg den 12 april 2008

Av Ida Lundin - 12 april 2008 22:44


Idag vart det Enchiladas till middag och fan vad gott det var!


Sedan for jag , tobbe , jessica , veronica och christian iväg till mamma och åt Schwarzwaldtårta, bullar och massa gott :) Jessica tog ett glas vin och vi åkte allihopa hem sen till hasse och marie.

Kollade lite på Sing a Long sen for jag och tobias hem!


Sitter nu i soffan och äter godis - är rätt så sega båda två och jag gör vad som helst bara jag kan få sova lite mera timmar denna natt - please!


Oh, kom på att vi måste hänga tvätten. KUL :P Sen blir det raka spåret till godisskålen igen :D Gillar den ikväll!


Kram <3

Av Ida Lundin - 12 april 2008 16:10


Hade hoppats på att få sova riktigt skönt inatt, vilket visade sig att jag INTE fick . Så tji fick jag! Fick sova sammanlagt 4 timmar och idag ser jag verkligen ut som om jag har supit i flera herrans veckor - hemsk alltså!


Har nyss kommit hem från Garaget iaf, var dit och fixa och trixa med Peggan! Världens vackraste pegga! ;) Kricken och hans pappa njöt ganska lagomt åt Tobbe, Haha! Det gick med andra ord inte så bra - även fast Kricken erbjöd sig att hjälpa till :D För han var där och fixade deras Fiesta. Sen kom Monica och Lucas, Lucas sprang runt som en liten iller. Med andra ord gick det undan och Monica hade fullt upp med att hänga på.

Man blir så glad då man ser Lucas, han har glimten i ögat och alltid på bushumör :) När vi var där förra helgen så var han ju så imponerad utav magen min och trodde att bebisen kom ut från brösten för han pekade på dem hela tiden och sa : Bääääs ! Bääääs ! :) Han är för GO !


Vet inte vad det var med mig och Tobias igår , vi hade nå grym längtan efter bebisen (som vi har varje dag) men igår var det riktigt jobbigt ! Såg en massa bebisar på TV:n och överallt! Höll på bli galen!


Tittade precis ut och .... NI tro väl inte att det snöar va?!

Tame fan - less jag blir på detta väder!


Nu ska jag vika lite tvätt, försöka hålla ögonen öppna även fast jag har prova vila så går det inte. Bebisen sparkas för mycket och det blir som .. fortfarande svårt att andas då jag kommer i liggande ställning, så det är bara att gilla läget.. =/


Hej å hå !

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards