Alla inlägg den 6 april 2008

:P

Av Ida Lundin - 6 april 2008 22:42

Jo Magnus , du är en humla - det kan alla se :D En HUMLA med SKÄGG & MUSTACH! :D


Hittade en lisat ja tänkte svara på i brist på annat..


Personlighet? Omtänksam
En miljon kronor, vad skulle du göra? Lösa lite lån och köpa de som faller oss in :)

Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Hihi, i baren ;)
Dokusåpa? Njae..
Bär du glasögon eller linser? Linser.
Är märkeskläder viktigt? Nej.
Fuskat på prov i skolan? Nej, varför skulle man göra det ?!
Tatuering/Piercing? Tog ut piercingen i naveln för några veckor sen eftersom jag väntar barn :)
Vill du gifta dig? Känner ingen panik att gifta mig, är vädigt nöjd med att vara förlovad :)

Vill du ha barn? Ja, bebisen kommer i Augusti :)
Vilka länder har du besökt? Sverige - där bor jag .. Bulgarien och Turkiet!
Bra på att laga mat? Jag är riktigt duktig, älskar att laga mat!
Vad har du för klädstil? Det som faller mig in och är bekvämt.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? BRA !
Favoritglass? Gillar inte glass så speciellt mycket men chokladsmak är gott :P
Tror du på ett liv efter döden? Njae, inte riktigt men man vet ju aldrig?!
Vill du gå ner i vikt? Nej, väntar ju barn så det går UPPÅT i vikten ;)
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat och vill inte heller.
Har du varit deprimerad? Nej, jag är lycklig lottad!
Morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, på morgonen SKA man sova!
Tror du på livslång kärlek? Ja självklart, med min underbara sambo Tobias ser kärleken väldigt ljus ut. (Jag älskar dig Tobias)

; )

Av Ida Lundin - 6 april 2008 20:00


Blir fan sen middag idag, men är man inte hungrig så är man inte ..

Men det blir kycklingfilé i ugn och pasta till det , mumma!!


Kom på den smarta ideén att lägga ut två nya bilder, på våra gudföräldrar :D

Gudfar = Magnus Lidström "humlan" :P

Gudmor= Jessica Viklund "latmasken" :P


Visst är de söta?!

Så njut av dagen bilder ;)


Kram <3

Av Ida Lundin - 6 april 2008 15:12


Måste säga att jag saknar de små liven hur MYCKET som helst - Våra guldklimpar! Tyvärr är det så här vi måste göra ett tag framöver, och hoppas på att det löser sig till det bättre!


Har nyss ätit lite pizza sen igår, GOTT!


Nu ska vi slänga oss i duschen och åka in till stan, hälsa på bebisen´s farmor :) Som fortfarande ligger på sjukhuset och kurerar sig inför den stora fighten!


Kram <3

Av Ida Lundin - 6 april 2008 02:50


Oj vad klockan drog iväg :)

Vi åkte iaf in till stan och hämtade lastbilen efter att Malin, Jan och barnen varit här :) Ganska intressant samtal där.. :P


Sen for vi som sagt och lastade upp och när vi kom hem var klockan 22.40 ungefär och då ringde vi Jessica som kom och spelade lite Yatzy och Uno med oss, fan vad roligt man har med denna brud.

Vi skrattade så otroligt mycket så jag hade magknip där några minuter,  både jag och Jessica är dörädd för såna där nattfjärilar som är så äckliga! Självklart kommer det en sån flygande bakom Jessica och jag flyger upp och skriker och likaväl Jessica då hon upptäcket äcklet :P haha. Tur att hon hade modet med sig dag och la ett papper över den och TRAMPADE ihjäl den :D En ganska vacker syn måste ja säga :)


Nu ska jag gå och borsta tänderna , har ätit mycket chips och dricka kväll :/ haha. Men ja kom på att jag måste fika först - döhungriga!


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards