Alla inlägg den 28 april 2008

Av Ida Lundin - 28 april 2008 17:54


Har jobbat idag - gick jättebra men väldgit segt då vi somnade klockan 02.00 igår och jag skulle upp 05.30 =/ Huga!

har som sagt klippt mig idag, SKÖNT :) hihi! Ska lägga upp en bild också, men alla styling försvann då jag tog av mig tröjan ja hade på mig :( Men men, skitsamma! Är skönt att ha det ur världen!


Fick även en ny bebismadrass till spjälsängen av mamma idag, TACK!

Så nu är det nytt och fräscht!

Innan ja klippte mig gick jag och syrran på stan och kollade lite, slank in på Lindex och kollade och Natta hittade en jävligt fin body som hon ville bebisen skulle ha :)


Har iaf nyss fikat och äter lite godis nu, vart väldigt sugen :P

Så nu ska jag softa i soffan och längta efter gubben , har inte fått träffat honom idag och det är nog första gången under våra år nu tillsammans som vi inte gett varann en puss innan någon far på jobbet!

Ville inte väcka honom innan jag for på jobbet imorse.. Han sov så jäkla gott och det visade sig även då han hade sovit enda tills Kricken ringde honom och ville skifta :) Låg och kollade på honom i 15 min innan jag klev upp - vackrare man finns det inte i denna värld!


Nu ska ja gräva vidare i gottpåsen, ha en trevlig kväll allihopa!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards