Alla inlägg den 9 april 2008

Av Ida Lundin - 9 april 2008 21:35


Nu har Jessica och Veronica varit här, ätit massa snoddas :)

VI kollade på Barnmorskorna för första gången idag, vilket helvete jag har att vänta mig :D

Mitt uppe i allt så börjar Ronaldo tokkräkas ute i hallen - katt*ävel :P haha.

Han får så där ibland, ser så synd ut om honom - som om han ska kvävas totalt =/


När Jessica och Veronica skulle åka och står i hallen så tar jag upp en kattboll som är hur mjuk som helst och kastar på Jessica i huvudet - ni skulle ha sett hennes min !! Precis som om det vore ett bowlingklot jag hade kastat. Hon kastade ju sig emot ytterdörren och sa :

"Men hur fan ska jag kunna veta vad som kommer flygandes?!?!"

:D Såg ganska rolig ut! Sen tog hon lite bilder på magen, som för övrigt är GANSKA stor nu :)

Just de ja ! Jessica och Veronica fick se på magen hur bebisen sparkade för fullt, min gounge lever om h*n :)


Nu ska jag krypa ner med gubben som förövrigt ska upp klockan 01.00-02.00 Stackarn.. Han börjar tidigare så han kan sluta tidigare och följa med imorgon och få höra bebisens hjärtslag :) Ska bli så mysigt så :)


Kram <3

Av Ida Lundin - 9 april 2008 19:02

Börja gnugga ögonen lite nu, lite för tidigt tycker jag - man är som en 3 åring då man endast sovit 2,5 timme inatt.

Men det är bättre än inget alls!

Något positivt får man försöka se i de mesta.


Tog lite bilder idag faktiskt, får se om man lägger in någon :P


Snart kommer Jessica och Veronica som vill ha snoddas, alla kommer för att få smaka på den :D haha!

Men det är väl därför man bakar, det är roligt att bjuda på något gott när det kommer främmande :) Iaf jag!


Har hunnit med att dammsuga en sväng innan maten.

Idag åt vi spagetti och stekt korv ..

Eftersom vi aldrig äter sån mat hemma i stort sett så var det ju AS-GOTT ! Mumsfilibabba :D


Kram på er <3


: )

Av Ida Lundin - 9 april 2008 15:32

Nu ska jag strax väcka gubben som ligger och vilar, vi ska in till stan och kolla på tapeter till hallen.

Ska blir ganska så skönt att hitta nå snygga tapeter och få hallen klar :)

Sen är det endast barntapeter kvar - LÄNGTAR !

Vi ska välja ut två olika där med, och se vad det blir för kön och så först.

Vore fint med tapeter som blir lite mera personliga än nå blandat bajs :)


Ganska skönt att det mesta är klart, tur man har fina kontakter. Vad skulle vi göra utan er? :)


Nee, nu ska jag gå in i sovrummet och hoppa på gubben .. Jag och bebis :D

Ska till BM imorgon också - skoj :D


Kram <3

Av Ida Lundin - 9 april 2008 12:21


Eller inte! Vad är detta för väder?

Det såg ju ganska ljust ut ett tag då allt smälte och sommaren närmade sig, fast det är positivt att det har slutat snöa nu iaf.

Men det lär väl sätta igång igen, skulle inte förvåna mig...


Fick sova sammanlagt ca 2,5 timme inatt.

Riktigt skönt! :/


Mamma ringde, ska skjuta ner dem till stan..

Så vi höres senare.


Kram <3








Ovido - Quiz & Flashcards