Alla inlägg den 5 april 2008

: )

Av Ida Lundin - 5 april 2008 18:48


Nu har Hasse och Marie åkt, jäklar vad gott det var med pizza - MUMS!


Så nu kommer snart Malin och Jan på en kopp kaffe :) Kanske Samuel och Jonathan också- goungar!


Sedan bär det av mot stan, måste skjutsa in Tobbe för att hämta "hem" lastbilen igen, sen åker vi nog och lastar upp :) Är ju som sagt ganska mysigt att åka lastbil!


Bebisen kör full rulle hela dagen idag - illbatting <3


Kram <3

: (

Av Ida Lundin - 5 april 2008 16:43


Marie har fått åkt in och detta känns som välrdens sämsta dag på detta år!

Hoppas att droppen hjälper och att hon är redo för tisdagen nu när det blir lite extrakrafter :) Bebis hälsa : "Krya på dig världens bästa farmor! Vi ska busa som bara tusan då jag kommit ut"  :)


Har iaf fixat allt de jag behövde göra idag, MED TÅRAR I ÖGONEN! :/


Nu är Hasse och Jessica snart här med pizza, Hasse bjuder på pizza för att Tobias har varit där idag och hjälpt honom kapat upp all ved. Så nu är det klart också, kände att jag inte hade någon ork att följa med idag - var alldeles för tokig idag, STORTOKIG kan man säga :P hehe!


Men nu ska jag mysa med Tobbe och katterna innan pizzan kommer :D


Kram <3

Av Ida Lundin - 5 april 2008 14:36


Nu sätts det hårt mot hårt, tänker inte gå med på detta nå längre!


Så nu ska jag skriva mig en lite fräsig lapp och skicka iväg den, och hämta en sak som tillhör mig och Tobias :)


Vi höres senare !


Kram

:(

Av Ida Lundin - 5 april 2008 02:01


Vi är så grymt besviken på dig och känner oss så sårad och lurad !



Ska lägga oss nu, har varit som i chock ikväll sen vi kom hem från Hasse, Marie och Jessica ..

Men egentligen vad hade man kunnat förvänta sig då?

Orkar inte skriva mera, det blir inte bättre för det.

Situationen förblir desamma = SKIT !


Ska det behövs gå så långt att man måste fundera på att flytta ... ?

- Bedrövligt !

Är lyckligt lottad över att jag har min karl och jag älskar honom <3

Ovido - Quiz & Flashcards