Alla inlägg den 1 april 2008

Av Ida Lundin - 1 april 2008 23:37


Jag har gjort allt för att försöka röra på mig så mycket som möjligt idag, men det är paus typ varannan minut! Har ingen ork eller inpiration till något alls, men jag måste ändå få saker gjort! Har man hus så har man saker att göra dygnet runt!


Pratade med Tobias för ett tag sen, han följer gärna med till läkaren eftersom han har eftermiddag och ändå är hemma. Fast jag tycker han kan sova ut eftersom det var en väldigt hektisk helg och idag var han iväg och besiktade bilen innan han for iväg och jobbade , så jag tycker han ska sova ut ja. Men han gör som han vill gubben :)


Hör och häpna - Ida gick upp på vinden idag och jag var helt hundra på att jag skulle ramla ner och bryta alla ben i kroppen men det gick superbra!

Har världens höjdrädsla, bena var som spagetti och varje litet steg uppåt tog ungefär 30 sekunder mellan varje återhämtning!

Hittade iaf vad jag sökte- barnkläderna som låg där uppe och var helt nyköpta ifrån Malin, hur fina som helst och allt fungerar varesig det blir en pojke eller flicka, skönt :)


Nu vet Manga vad en body är också - duktig du är ;)


Sen jag skrev sist så har jag gjort en del:

*Rivit ut alla sängkläder i garderoben och vikt ihop allt och rensa ut ;)

*Ätit en massa godis. 

*Vikt ihop all tvätt sen igår!

*Ätit en massa godis.

*Plockat ut diskmaskinen igen, efter alla middagsgäster som helt plötsligt ploppade upp :)

*Vikt ihop alla barnkläder och låg ihop det i en byrå, nu får bebisen komma :)

*Fixat katterna för natten, så nu är de nöjda :)


* NU SKA JAG FIKA - VI ÄR HUNGRIGA JAG OCH BEBISEN :)


Av Ida Lundin - 1 april 2008 15:41


Har damsugit hela huset idag, plocka ihop och sätt igång diskmaskinen - plockat ur den!

Ska nu försöka mig på att rensa ut ur garderoben med alla sängkläder, det ska bli skoj :P haha!


Har nyss fikat med morfar igen, gött gött ! Tur att han gillar att fika :)
Nee, nu måste jag fortsätta städa medans jag fortfarande har orken kvar, fast just nu lockar sängen mig på en vilostund men jag måste göra lite nytta först :)


På ett konstigt sätt mår jag väldigt konstigt idag då bebisen sparkar i magen, får den dära illamående känslan på nytt igen och jag hoppas att det inte vill börja om så det igen.


Nu ska ja snacka lite med Zandra på msn, hon la till mig efter sisådär 2 veckor :D haha!


Kram <3

Av Ida Lundin - 1 april 2008 13:32


Man blir ganska avundsjuk då man kommer in i sovrummet och ser att Ronaldo ligger så där - och tar upp så mycket plats han kan :D

Vaknade av att Tobbe kom hem efter att ha besiktat Saab:en ;) Hade förväntat mig att den skulle gå igenom så - IDA hade rätt :D

Saab:en sviker oss inte :)


Snart kommer morfar hit och tapetsera och då jäklar :) Längtar tills det är klart!


Fick frukost på sängen av gubben och är fortfarande lika trött nu efter att ha varit uppe några timmar - vill bara sova ! :/

Men bebisen sparkar för fullt och det går inte att ligga ner då, så nu ska jag göra mig en cappuccino - det är gott!


Hej å hå !

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards