Alla inlägg den 17 april 2008

Av Ida Lundin - 17 april 2008 20:41


Har jobbat klart för idag och sitter i soffan och äter ostbågar - det har jag aldrig gillat förut och kunde inte alls med lukten.

Nu smakar det ganska bra men luktar inte bra :P


Vette tusan vad bebisen i magen håller på med, trycker ut hela magen så det ser jätteroligt ut men det är riktigt obehagligt och får som sagt svårt att få åt mig luft för h*n gör det så ofta och länge!


Nu tycker jag att gubben ska komma hem , längtar tills ikväll/ natt :)

Katterna håller på jaga varann och hoppar på varann så de ser jäkligt dumma ut :D Men de verkar ju ha roligt, huvudsaken det :)


Nee, nu måste jag hämta något att dricka :)

Kram <3

: )

Av Ida Lundin - 17 april 2008 16:20

Glömde bort att skriva :


Idag är jag i vecka 21+0 (Vecka 22)

Mysigt!

Magen växer och växer för varje dag - skulle inte den göra det skulle ja bli brydd :P


Kram <3

Av Ida Lundin - 17 april 2008 15:51


Håller på göra lite middag nu :)

Pasta Carbonara och sen blir det melon/mandariner till efterrätt :D


Sen bär det av mot jobbet, hoppas det går bra bara!


Skriver mera ikväll, nu ska jag käka !


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards