Alla inlägg den 24 april 2008

: )

Av Ida Lundin - 24 april 2008 21:24



Det vart en massa fina barnkläder inköpta idag , thank you mum :)

Hon hade gått och kollat på några set i flera dagar nu så igår fick hon pakin över att det kunde ta slut så vi åkte in idag och Natta följde även med, hon fick två par nya byxor :)


Har bakat snoddas efter middagen också och de står fortfarande och väntar på att få ätas upp men ingen utav oss orkade eftersom vi stack iväg och köpte mjukglass :D

Åt ju min första mjukglass idag med mamma och en jättesöt tjej som heter Lina som är 3 år (pratade konstant och sa även att jag väntar en liten flickbebis, hon hade svar på tal om ALLT) :)

Sen ville jag ju att Tobias skulle få äta sin första mjukglass idag med :P Så vi stack som sagt iväg och gud så gott det var ! Drog med Jessica också - glassen var nästan större än Jessica :) MEN GOTT och jäklar vad MÄTT man blir på ungefär 3 sekunder!


Nu har gubben lagt sig och ska upp tidigt för att få komma hem och ha helg med mig :) Ska iväg och handla en massa grejer imorgon :)

Hoppas att vi kan beställa en ny låshylsa - vore ju ganska så bra :P

Det var Hasse som kom på idén att kolla ifall det var någon kod i paketet som följde med och visst var det - Tobbe hade helt glömt bort att kolla det. Tur att jag kom på det, för man måste ju snart ha sommardäcken på! Så imorgon måste vi beställa den i stan, allt står på tyska så jag hoppas det ordnar sig :)


Nu ska jag kolla lite på tv :)


hejåhå!

Kram <3

Av Ida Lundin - 24 april 2008 11:41


Idag går jag in i vecka 22+0 (vecka 23) Skönt! :)


Vaknade klockan 8.30 av att Maria ringde och väckte mig - som vanligt :P Men sen kunde jag inte somna om för katterna jagade varann och hoppade upp och ner ur sängen och nu i efterhand förstår jag inte varför jag inte stängde dörren? :S haha! Det är lätt att vara eftersmart :D


Sitter och dricker lite te nu och tycker så synd om Ronaldo - mammas bubbe! Ragnar låter verkligen inte honom vara idag, han måste ha vaknat på jävlas-sidan idag :)

Ronaldo är så snäll så han vill inte säga ifrån heller så då kommer han till mig och lägger sig och jag får putta bort Ragnar som hela tiden ska på honom och "bråka" :)


Nu ska jag ringa mamma och höra ifall hon vill ta en glass med mig :D

Tänkte ringa Jessica men hon sover SÄKERT :D


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards