Alla inlägg den 20 april 2008

Av Ida Lundin - 20 april 2008 22:10


Har inte haft några bra dag, vaknade 04.30 riktigt.. Har inte sovit bra inatt så jag var grymt less imorse. Hade ont i magen och började må så där konstigt illa som jag gjorde förut då jag kräktes hela tiden.

Det första jag tänkte var : FAN ! Jag tänker inte börja kräkas igen för nu går det så bra att få jobba och så.

Kräktes inget iaf, tog 2 alvedon och la mig och efter några timmar somnade jag om och fick sova 4 timmar. Så det var skönt iaf!

Klev upp och mådde mycket bättre men fortfarande illa, men skitsamma!


Fick iaf till en plåt med snoddas idag ingen och satan vad gott det är!

Jessica och JOcke kom hit och vi spelade lite kort och så, roligt! :)

Skickade med en låda med snoddas med Jocke så mamma, natta, sebbe och joel fick :) Även Jessica fick en låda till Hasse, Marie och Veronica :)


Fick ett sms av mamma för en stund sen "TACK FÖR SNODDASEN - VI HAR REDAN ÄTIT MÅNGA! :)"

Tur man kan baka :)

Sen gjorde jag skinksås och pasta - fasiken vad GOTT!


Nu ska jag vara lite social med gubben sen blir det sängen! :)


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards