Alla inlägg den 15 april 2008

: )

Av Ida Lundin - 15 april 2008 18:11


Åkte in till stan och hämtade upp bror, han kommer ut och ser mest chochad ut över att jag inte är där. Kan även tala om att jag stod ca 5 meter ifrån honom med bilen igång och ändå tar han upp telefonen och ringer mig :) haha! PUCKO! :P


Åkte på stan och köpte de där skiten ;) och sen en body - den är hur fin som helst.

Letade efter några pyjamaser också, men fann inga snygga så då väntar jag ett tag :) Gott om tid :) Finns ju hur mycket som helst på REA nu så är jättefint men antingen är det rejält tjejfärg eller pojkfärg och då törs man ju inte riktigt handla :P


Sen åkte vi iaf hem, eller på affären rättare sagt! Mat behövs alltid och visst köpte man lite smått och gott :) Är ju helt ensam ikväll så jag måste ju unna mig NÅGOT :D


Nu har jag ätit makaronipudding och det var SÅ JÄKLA GOTT + bubbelvatten, har fastnat totalt för det! Gott gott :)


Nu ska jag kolla lite på TV :) Är fortfarande jäkligt seg i huvudet och ögonen håller på gå ihop :/

Kram <3

Av Ida Lundin - 15 april 2008 15:38

Kära någon!


Slog alldeles nyss på TV:n och då var det "Sjunde Himlen" och de berättade för föräldrarna och resten av familjen att de väntade en flicka.. Precis det såg jag i ca 1 minut och ni tror väl inte att man började gråta?!


Dessa hormoner som bestämmer i stort sett allt, det är otroligt :)

Nu ska ja på affären och sen in till stan och köpa lite grejer ;) HIHI! Hämta upp Joeck får jag inte glömma heller :D


Kram <3

Av Ida Lundin - 15 april 2008 13:05


Denna dag har också fungerat!


Nu åkte nyss Tobias och jobbar, lämna mig helt ensam - vilken gentleman :D

Han stannade till utanför fönstret och gjorde något riktigt läckert! Går inte en dag utan att han måste göra nå tokigt, han är helt enkelt "full i fan" :D

Han får mig verkligen att vika sig dubbelt, älskar han!


Jaaha, nu har man fikat och vad nu då?

Ska ställa mig i duchen och njuta av värmen- fryser som en tok! :/


Hej åhå!


Kram <3





Av Ida Lundin - 15 april 2008 06:24

Än så länge går det bra att behålla maten denna tid på dygnet, även fast det sätter emot. Klev upp 05.30 för att vara riktigt säker på att det gick bra.. Ska snart åka och jobba, så jag tror att det går bra idag!


Somna dock inte förän klockan 02.00 men jag fick sova lite iaf, tacksam :)

Jobbar endast 07.00-12.00 idag och sen ska jag hem och vila, svanskotan/svanken känns 10 ggr värre idag, men jag hade inte förväntat mig något annat heller.


Nu ska ja plocka undan lite innan jag måste åka.

Hej då, Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards