Alla inlägg den 4 april 2008

: )

Av Ida Lundin - 4 april 2008 19:56


Tobias fick se beisen sparka för en stund sedan , ganska häftigt att kunna se det utanpå kläder och när man kolla på magen :)

Tobias reaktion va : "Wow, vad häftigt!!" haha!


Jag och Tobias åt väldens godaste middag idag (eftersom det var så längesen vi åt det) hemmagjord hamburgertallrik med strips och bröd och massa grönsaker :) Istället för hamburgare så åt jag en kycklingburgare.

Var bra längesen jag faktiskt åt upp allt som jag gjorde idag, riktigt imponerad vad jag och bebis orkar :D

Vart ju lite kladdkaka och grädde också, MUMMMMMMMMS!


Nu ska vi flytta in lite grejer i det "nya rummet" Vi blev så jäkla nöjda så gud vet vad! Nu ska vi bara hitta en vacker bäddsoffa, som vi båda är nöjda med - det är det svåraste. (Det är tur att vi har ganska lika smak vad gäller inredning - SKÖNT) Även en byrå som ska stå där inne måste vi finna :)


Nu ska jag hjälpa gubben - Kram <3


Av Ida Lundin - 4 april 2008 13:55


Äntligen vaknade jag upp och Tobias låg kvar, eftersom han är ledig på fredagar då han har eftermiddag :)

Hatar att vakna upp helt ensam! Fast då kommer ju alltid Ronaldo och hoppar upp och ska mysa, han sitter och väntar in mig tills jag vaknar och då är det "fritt fram" TRO HAN JA :P


Jag hoppas på en väldigt lugn dag idag, orkar inte med en massa annat bajs!

Har nyss fikat och sitter och jäser iaf, är trött redan och klev upp för några timmar sen. Ingen ordning på mig!

När jag fikade iaf så ser jag hur magen hoppar och har sig för bebisen lever om riktigt rejält idag, men denna gång såg man det utanpå kläderna. Ser så konstigt ut, haha!


Nee, nu ska jag lägga mig på soffan ett tag innan Tobbe kommer på nå hyss och ska sätta igång nå projekt :P Han är bra på det!


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards