Alla inlägg den 14 april 2008

-

Av Ida Lundin - 14 april 2008 21:49


Har ju som sagt jobbat idag, gick jättebra tills jag började känna av svanskotan/svanken efter ca 2 timmar då det sattes det igång ..

Men nu tänker jag pröva denna vecka och fungerar det så fungerar det, jag hoppas på det bästa :)


Mötte älskling på väg hem också, självklart blinkade han lite sexigt med lastbilen så man vart helt knäsvag ;) haha!

Han kommer hem runt 24.00 - 01.00 och kryper ner med mig!


Bebisen har varit så grymt lugn idag då jag har jobbat och så, men nu när jag kom hem och satte mig i soffan då började h*n sparka för fullt och var nog glad över att vara hemma igen - gounge :)


Nu måste jag göra iordning katterna för kvällen och slänga mig i duschen, börjar bli hungrig igen! Blir snart fika då :)


Kram på er

Natt i natt i !


Av Ida Lundin - 14 april 2008 12:24


Nu ska jag alldeles strax ta Saab:en in till stan, ska jobba idag för första gången på länge och nu hoppas jag verkligen att ryggen håller för jag orkar inte vara hemma nå mera !

Så nu är man tillbaka på jobbet (I´m BACK) hihi!


Har nyss fikat och gjort i ordning lite fika, så jag kan ha med mig något gott på jobbet :)


Så önska mig lycka till så hörs vi lite senare ikväll - slutar 21.00 :)


Kram <3

Av Ida Lundin - 14 april 2008 01:38


Vi ringde Manga och tänkte dra med han och äta någonstans och vart assugen på KINA och visst for vi dit. Mycket trevligt :)


Sen hämtade vi upp broder Joakim och även Jessica kom förbi ! Så nu har vi suttit hela kvällen och spelat JASS /JAZZ , UNO och YATZY - skoj skoj :D


Så nu kollar jag och Tobias på reprisen av Balls Of Steel - så jävla rolig serie så det finns inte! Så nu ska ja fortsätta kolla på det!

Orkar inte skriva så hemskt mycket- riktigt lat idag !


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards