Alla inlägg den 13 april 2008

Av Ida Lundin - 13 april 2008 15:01

Imorse fick jag frukost på sängen, har jag inte världens goaste karl eller vadå?! -JODÅ!

När jag kom ut ur duschen så skulle Tobbe far aiväg på garaget och dit orkar jag inte följa med så jag kom på att jag kunde åka och handla istället , mycket roligare! Även fast jag njuter av varje minut som killarna på garaget jävlas med varandra - det är riktig kärlek i deras hårda ord :D haha!


Innan Tobbe for så ställde jag mig och kollade in magen i spegeln i hallen. Ser ganska roligt ut om man går förbi, FÖRST kommer magen SEN kommer Ida :D Tobias tog sig friheten att visa hur stor magen kommer bli sen, innan bebisen kikar ut och jag hoppas han har fel :D


Igår kväll låg vi säkert och bara pratade i 2-3 timmar, så mysigt så!

Älskar att drömma oss tillbaka till alla minnen från början och när vi tänker på våran framtid!

Kan säga att både jag och Tobias längtar tills skattepengarna kommer då alla ideér kommer igång :D Har redan planerat allt så .. Välkommen skattepengarna! :)


Nu ska jag ringa upp min kära lilasyster och höra ifall hon ville med till stan, ska ju handla :D Varför jag ringer till henne är för att jag vet att hon verkligen älskar att få följa med mig, så varför inte? Jag älskar ju hennes sällskap också.

Kanske måste skynda mig innan grabbarna är klara på garaget :P


Hej o hopp!


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards