Alla inlägg den 16 april 2008

Av Ida Lundin - 16 april 2008 18:27

Vaknade ganska så tidigt och började jävlas med gubben lite och dra av honom täcket :D Kan säga att det uppskattades inte och då frågade jag honom då han kom hem inatt "KLOCKAN 03.30 - Fan vad du kommer få igen en annan dag, det kan du lita på"

- OOOOPS haha !


Annars är jag skapligt trött idag, jobbade till 16.00 och sen bar det av mot lillebror som jag skulle hämta upp, Videoteket för han var godissugen, klädbutiker för att hitta något åt Natta som snart fyller år - hittade allt :) Så nu är det Jessica och Syrran kvar ! Jessica vet vi redan vad vi ska handla åt så det görs på fredag då vi båda är lediga! :) Ska även handla till morfar då som tack!


Sitter här nu och har nyss ätit en kaka, jag ÄLSKAR smartis kakor! MUMS!


Nu ringde mamma, ska åka dit på middag! Köttbullar och markaroner (fan vad gott) :D

Sen ska jag hem och vänta på att gubben kommer förbi, ska följa med honom en sväng ikväll . Börjar inte jobba förän 17.00 imorgon :)


Men nu måste jag dra ;)

Tjabba!

Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards